1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שירות מענה אנושי לאתר אינטרנט

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

שירות מענה אנושי לאתר אינטרנט

מענה אנושי לאתר אינטרנט – שידרוג משמעותי

אתרי אינטרנט מסחריים יכולים להציע ללקוחותיהם תוכן, שירותים ומוצרים. בעולם התחרותי של היום, האתגר הוא להתבלט על פני המתחרים הרבים בכל תחום מסחר.

אחד הכלים היעילים ביותר ליצירת אמון בקרב לקוחות חדשים הוא הפעלת שירות מענה אנושי. אתר אינטרנט המפעיל שירות מסוג זה (לרוב 24 שעות ביממה), הופך בן רגע להרבה יותר אטרקטיבי ונגיש עבור לקוחות רבים. כך בהשקעה נמוכה יחסית, ניתן להשיג יתרון תחרותי משמעותי על פני המתחרים.

מכירה חלקה ומהירה

תהליך מכירה של מוצר באינטרנט עשוי להיות ארוך ומייגע. פעם רבים, לקוחות מפסיקים את תהליך הרכישה בשל סיבות שונות: תשלום מאובטח, חוסר אמון, בעיות טכניות, טפסים ארוכים, טעינת דפים, אי הבנה ועוד. עבור לקוחות אלו, מענה אנושי לעסקים יכול לעשות את ההבדל. במקום לשרוף 30 דקות על רכישת מוצר, נציג מענה אנושי יוכל לסייע בתהליך ולקצרו ל5 דקות בלבד.

שירות מענה אנושי לפי תסריט שיחה חכם

כל בעל עסק מכיר את המוצרים והשירותים שהוא מציע למכירה באתר. יותר מכך, הוא גם מכיר את האתגרים בתהליך המכירה של כל מוצר. ידע זה מאפשר לבנות עבור המוקדנים תהליך מכירה מובנה וחכם, שמגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה ואף חוסך זמן. צוות מוקדנים מיומן יוכל לעבוד עבור העסק שלך 24 שעות ביממה, ולבצע מכירות גם בשעות הקטנות של הלילה.

שירות חסכוני

בשונה ממזכירה או איש מכירות בעסק, התשלום עבור שירות מענה אנושי לעסקים נקבע לרוב ע”פ שימוש בלבד. בצורה זו, תוכל להבטיח שהשירות שלנו ישתלם עבורך. אין צורך להמשיך לשלם משכורות של אלפי שקלים בחודש, אלא ניתן להסתפק בתשלום מאות בודדות של שקלים (בהתאם לנפח השימוש). יש להוסיף על כך את החיסכון במשרד, טלפוני, טכנולוגיה ועוד.

מייצרים מערכת יחסים עם הלקוח

לקוח שמגיע אל האתר בפעם הראשונה לא מכיר את העסק ואין לו בהכרח אמון בשירות או במוצרים. שיחה קצרה עם נציג שירות מקצועי של מענה טלפוני, יכולה לגשר על פער זה ולהפוך את המכירה לרלוונטית. שיחה אחת הינה אפקטיבית יותר מאשר עשרות מאמרים ועשרות פוסטים במדיה החברתית.

פוטנציאל אדיר באינטרנט

בשונה מחנות פיסית, כמות הגולשים באינטרנט גדולה באופן דרמטי. מצד שני, יחס ההמרה של כל לקוח נמוך בהרבה. מטרתו של שירות מענה אנושי הינה להקפיץ את יחס ההמרה באתר וכך להפוך את האתר למכונת מכירות. ניתן לידע כל לקוח שנכנס לאתר בדבר השירות הטלפוני הייחודי של האתר.

מסירת פרטי אשראי לנציג המכירות

נקודה אחרונה שחשוב לזכור היא החששות של לקוחות מפני מסירת פרטי כרטיס אשראי ברשת. חדשות לבקרים אנו שומעים על הונאות אשראי שבוצעו ברשת, ולכן אנשים נרתעים מאד מלמסור את פרטי האשראי באתר שהם לא מכירים. נציג שירות טלפוני הוא אמיתי. ניתן לשאול שאלות וניתן לסמוך עליו. לקוחות רבים יעיפו לספק פרטי כרטיס אשראי בטלפון ולא להזין את פרטיו בטופס רכישה מקוון.

למה דווקא טלקול? צפה בסרטון קצר

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן