1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

העברת פניות חדשות לווטסאפ

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
14

העברת פניות חדשות לווטסאפ

מקבל פניות רבות לאורך היום?
רוצה שכל פניה תגיע לגורם הרלוונטי בחברה?
מעוניין לספק ללקוחות מענה מהיר ואפקטיבי?

איך זה עובד?

1 – פנייה חדשה התקבלה – שירות מענה טלפוני לעסקים מספק לחברה כיסוי טלפוני 24/7. כלומר המוקדנים שלנו זמינים עבור הלקוחות שלך מתי שתרצה, לקבלת הודעות ועברת מסרים. בכל פעם שמתקבלת פנייה חדשה, בכל נושא, תוכל לקבל התראה מיידית.

2 – הווטסאפ עלינו כל הזמן – במקום לקבל את הפנייה באסמס, במייל או בפקס – כעת ניתן לקבל כל פנייה חדשה (בצורה מסודרת ונוחה) – אל חשבון הווטסאפ האישי/עסקי. בצורה כזו לא מפספסים אף פניה. הכי נוח שיש.

3 – פותחים קבוצת “ווטסאפ פניות חדשות” – ההמלצה שלנו היא לפתוח בחברה קבוצת ווטסאפ חדשה בה חברה גורמים שונים המספקים מענה לסוגי פניות שונות. ואז, חברת טלקול תוכל להעביר כל פנייה חדשה ישירות אל קבוצה זו.

4 – מנהלים פניות במהירות – מהרגע שבו התקבלה פנייה חדשה לקבוצה, ישר אפשר להפנות אותה אל הגורם הרלוונטי שלוקח עליה אחריות. באופן עבודה זה חוסכים הרבה זמן יקר וקצרים בתקשורת. לא צריך להעביר מיילים ולא צריך לעשות “העתק הדבק”. הכל בווטסאפ מוכן לעבודה.

כל פנייה מועברת בצורה קלה ונוחה לשימוש

כל פנייה חדשה תתקבל בקבוצת הווטסאפ בצורה ברורה ונהירה: שם מלא, טלפון, אימייל, מטרת הפנייה, הערות מיוחדות, מחלקה רלוונטית. חשוב להדגיש כי תסריט השיחה נבנה בשיתוף עם העסק שלכם, כך שניתן בכל פנייה לציין מראש את המחלקה הרלוונטית. פורמט קצר וידידותי מאפשר להפנות את הפנייה החדשה בקלות לגורם הרלוונטי ולספק מענה מהיר במיוחד.

טלקול – הרבה יותר משירות מענה טלפוני

מעבר לעובדה שאנו מספקים שירות מענה טלפוני לעסקים, חשוב לנו לסנכרן את השירות שלנו באופן מושלם עם הפעילות השוטפת של החברה. כלומר לוודא שכל פנייה חדשה אכן מטופלת כהלכה ומגיע ליעדה. בצורה כזו כל עסק יוכל להפיק משירות ההודעות שלנו הרבה יותר ערך. קבלת פניות חדשות לקבוצת ווטסאפ הינה שירות ייחודי של חברת טלקול, והינו דוגמא נוספת לחדשנות שלנו לעומת המתחרים. תן לעסק שלך את הטוב ביותר, ועכשיו בעלות אטרקטיבית.

מעניין אותך לשמוע עוד על השירות?

מלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן