1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה אנושי למוקד מכירות

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

מענה אנושי למוקד מכירות

מענה אנושי למוקד מכירות משוכלל

חברת טלקול מתמחה במתן שירותי מענה אנושי למגוון צרכים: מזכירה וירטואלית, שירות הודעות, שירות מכירות, טלמיטינג, ניהול יומן תורים, שימור לקוחות ועוד. בין השאר, אנו מתחמחים בתחום המכירות ואף מתאימים את עצמנו לצרכים של כל מוקד מכירות.

שירות משלים לעסקים קטנים וגדולים

שירות מענה אנושי הינו שימושי עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. עסקים קטנים התלויים מאד בבעל העסק, יוכלו לעשות שימוש מושכל בשירות שלנו, בכל אותן הפעמים בהן בעל העסק אינו פנוי לדבר בטלפון. עסקים גדולים לעומתם, יוכלו להיעזר מאד בשירותים שלנו בשעות עומס חריגות או בשעות שמחוץ לשעות העבודה הסטנדרטיות. לקוחות אוהבים לקבל מענה אנושי, ולא תמיד נוכל לצפות מראש מתי הם יתקשרו.

שירות 24/7

נסה לחשוב על כמות העסקאות הנוספות שתוכל לסגור בחודש, במידה ותפעיל את מוקד המכירות שלך 24 שעות ביממה. לא חייבים להפעילו בשבת, אבל ניתן להפעילו ביום ששי עד שעות אחה”צ. ניתן להפעילו כל יום עד 12 בלילה וניתן לספק שירות מענה אנושי מתי שרק תרצה. ישנם תחומים בהם רוב המכירות מתבצעות דווקא בשעות הקטנות של הלילה.

צוות מכירות מיומן שעובד עבורך

הצלחתו של מוקד מכירות תלויה בראש ובראשונה בצוות העובדים. ברמת המיומנות שלהם, בניסיון שלהם ובהכרת השירותים והמוצרים של המוקד. צוות המוקדנים שלנו עובד עבור מגוון גדול של עסקים 24/7, וצובר ניסיון אדיר לאורך הדרך. הניסיון מתבטא ברמת שירות גבוהה, ניהול שיחה חכם, שידרוג התחושה ללקוח וניצול הזדמנויות מכירה. מענה אנושי לעסקים פועל בצורה היעילה ביותר, כאשר הוא פועל לפי תסריט שיחה חכם שנבנה בשיתוף עם הלקוח, ואף עודכן מעת לעת בהתאם לשיחות שהתקבלו במוקד.

טכניקות מכירה שלא הכרת

איש מכירות מיומן ידע לזהות התנגדויות של הלקוח. ישנה דרך נכונה להפיג כל התנגדות וישנה דרך מומלצת להציע את המוצרים והשירותים של המוקד. המוקדנים של שירות מענה טלפוני לעסקים עוברים הכשרות מקיפות בתחום השירות והמכירות. מכירות זה מקצוע ואצלנו נשארים לאורך זמן רק הטובים ביותר. נשמח להעניק לך מהניסיון שלנו, ע”מ לעמוד ביעדי מכירות חדשים שתציב לנו.

שליטה מלאה של בעל העסק

בעל עסק רגיל להיות בשליטה בעסק. לענות לכל הטלפונים, לספק הצעות מחיר ואף לספק הנחות במידת הצורך. קשה לו להאמין שגורם חיצוני יוכל לבצע שיחת מכירה דומה באופן מוצלח. אז תרשה לנו להפתיע אותך, בעלי עסקים רבים הופתעו לגלות צוות מיומן ונאמן שיודע את לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. תוך כדי עבודה נוכל לעדכן אותך על כמות הפניות, ניתוקים, הודעות מלקוחות, תלונות, בקשות מיוחדות ועוד. במקרים דחופים תמיד נוכל להעלות אותך על הקו או לשלוח הודעה דחופה.

שליטה בהוצאות

מעבר ליעילות הרבה של השירות שלנו, מדובר בשירות חסכוני בו התשלום מתבצע רק לפי נפח השימוש. כלומר במידה ויתקבלו הרבה שיחות במוקד, נוכל לספק לך תמורה רבה, בעלות סבירה למדי. במידה ונפח השיחות יהיה נמוך בתקופה מסוימת, התשלום החודשי ירד בהתאם. המטרה של שירות מענה אנושי היא לחסוך לך מגוון הוצאות שוטפות כמו שכירות, טלפוניה, מחשבים, אינטרנט, טכנולוגיה, משכורות ועוד – מבלי להתפשר על איכות השירות וכמות המכירות. זו ההתמחות שלנו ואת זה אנחנו עושים על הצד הטוב ביותר.

יתרונות מענה טלפוני לעסקים – מידע נוסף

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן