מענה אנושי לעסקים
מענה אנושי לעסקים של חברת טלקול יספק לך במהירות ובפשטות כלי נפלא לקליטת שיחות טלפון עודפות ממחלקת השיווק והמכירות שלך או ממוקד השירות שלך. המענה האנושי ניתן 24 שעות ביממה כך שניתן להשתמש בשירות בשעות הפעילות של הארגון וגם לקבל מענה לשיחות טלפון נכנסות מעבר לשעות הפעילות.
תחשוב כמה עולה לך לגרום ללקוח פוטנציאלי להתקשר אליך,
לא חבל לך לוותר עליו?
הפעלת השירות נעשית באמצעות התחברות אל מוקד המענה האנושי לעסקים דרך שירות הפניית שיחה באין מענה והפניית שיחה בתפוס (יש לבקש מחברת הטלפון שלך לפתוח את השירות). כמו כן, תוכל לפרסם את מספר הטלפון הייחודי שתקבל מאיתנו והשיחות יגיעו ישירות
אל המענה האנושי ואחת מנציגות השירות שלנו תענה. כל שיחה אשר תתקבל עבורך במוקד טלקול תענה בשם העסק שלך ובהתאם
לצרכים הייחודיים של הארגון שלך נבנה תסריט שיחה.
בכל שיחה נכנסת, מוקד שירות טלקול יספק בשמך:
- מענה אנושי לעסקים על ידי נציגי שירות מענה מנוסים.
- רישום מדויק של פרטי המתקשר.
- תיעוד אינפורמציה כללית לגבי מטרת השיחה.
- ניהול תורים/יומן פגישות, בהתאם לבקשתך.
- קבלת הזמנות ומסירת פרטים על המוצרים והשירותים שלך.
- ניהול מוקד שירות לקוחות.
- הפעלת מוקד מקוון לתמיכה טכנית ושירות.
בסיום הטיפול של נציגת השירות תוכל לקבל את הודעותיך באחת מהדרכים הבאות:
- הודעת אס.אם.אס ישירות אל הטלפון הנייד שלך.
- הודעת דואר אלקטרוני (בזמן אמת או באופן מרוכז).
- פקס (פעם ביום או בשעות שסוכמו מראש).
- דרך אתר טלקול מענה אנושי לעסקים.
למה לבחור בטלקול?
צפה ברשימת היתרונות
שירותים מתקדמים
לעסקים - לחץ כאן