1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שירותי מזכירה לעסקים

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

שירותי מזכירה לעסקים

הטלפון בעסק לא מפסיק לצלצל?
מחפשים שירות מזכירה אישית?
שירות עם מענה אנושי מקצועי?

כשעסק גדל ומתפתח נוצר צורך טבעי בהכשרת כוח אדם שיוכל לתת מענה טלפוני באופן קבוע למגוון סוגי שיחות נכנסות. הרבה פעמים יש למזכירה הקבועה יותר מדי עבודה, ולכן האפקטיביות שלה נפגעת. בכדי שהמזכירה (וגם עובדים נוספים) יוכלו להתרכז בנושאים החשובים, אנו מספקים שירות משלים שנקרא מזכירה אישית. שירות חסכוני המאפשר לנהל עומסי פניות בטלפון ולשפר תוצאות עסקיות!

שירותי מזכירה לעסקים – פתרון יעיל ואפקטיבי

מזכירה בעסק זה תפקיד חשוב מאד, לפעמים אפילו תפקיד מפתח שנותן את הטון לעסק וללקוחות שלך. המזכירה היא הפנים של העסק. היא האדם הראשון שאיתה נפגשים לקוחות שמבקרים בעסק, היא האדם העיקרי שנותן מענה טלפוני, ובנוסף לכל זה יש לה עוד לא מעט עבודה. כדי ליעל את עבודתה נוצר שירות מזכירה אישית, אשר אמור לפנות לה זמן כך שלא תהיה צמודה כל היום לטלפון. מזכירה צריכה בין השאר לחייך ללקוח שנכנס לעסק, לתת שירות אדיב ולסייע למחלקות נוספות לנהל את העסק. שירות מזכירה עסקית משדרג כל מזכירה קיימת.

שירות הודעות לעסקים – מידע נוסף
מחירים ומבצעים

שירותי מזכירה שחוסכים לך זמן וכסף

שירות מזכירה אישית לעסק זה בעצם שירות מענה טלפוני חכם. כל השיחות הנכנסות מופנות למוקד שלנו ומטופלות בהתאם לתסריט שיחה שהותאם מראש לצרכי העסק. אנו מרכזים עבורכם בזמן אמת כל הפניות על פי רלוונטיות. אתה תוכל להגדיר מראש איזו שיחה חשובה יותר ואיזו שיחה חשובה פחות. בין היתר אתה מרוויח:

•    ניהול זמן ופגישות
•    מענה מהיר לטלפונים של לקוחות
•    שירות חסכוני עם לתמורה אדירה
•    שירות לקוחות איכותי ומקצועי לעסק שלך
•    שירותי מזכירות אישית, לפי שעה

בנוסף, שירות מזכירה אנושית במיקור חוץ חוסך לך עלויות משרד, כוח אדם, תקשורת וכו’ ולמעשה מייצר חיסכון גדול.

למי מיועד שירות מזכירה עסקית?

שירות מזכירה אישית מיועד לכל מי שיש לו עסק עם ריבוי פניות. החל ממשרד עורכי דין וכלה במתחם צימרים ללינה בעונה החמה. כשיש פניות רבות וטלפונים רבים, צריך שיהיה מישהו שיוכל לקבל את השיחות האלה בצד השני, לרכז את כל המידע הנאסף ולסנן רק את מה שחשוב באמת לעסק. שירות מזכירה אנושית (24/7) עושה לך סדר בכל הקשור לפניות וזמינות העסק, ומשאיר לך את הזמן להתרכז במה שחשוב באמת.

למה לבחור בטלקול?

חברת טלקול מספקת את כל הצרכים הדרושים מבחינת שירותי מזכירה לעסקים. ניסיוננו הרב בתחום המענה האנושי מייצר עבורך מערכת יעילה ומשומנת. אנו מאמינים ברמת שירות גבוהה. כל עובד/ת בחברה עובר הכשרה והדרכה מעמיקה בכדי לתת מענה מקצועי ונכון לעסק שלך. בזכות בניית תסריט מותאם לשיחה עבור כל לקוח, אתה יכול להיות בטוח שהלקוחות שלך מקבלים תחושה שהם מדברים ישירות עם העסק שלך.

המוקד שלנו זמין עבור לקוחותיך לאורך כל שעות היממה ומעביר לך עדכונים בזמן אמת על פניות עם חשיבות גבוהה עבורך. בשורה התחתונה, שירות מזכירה אישית או כל שירות אחר שניתן על ידי טלקול חוסך הוצאות רבות ומאפשר לך ליעל את המערך העסקי לצורך מינוף והתפתחות העסק.

למה לבחור דווקא בטלקול? סרטון קצר

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן