1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שיפור תדמית העסק בפעולה אחת פשוטה

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
  • בית
  • בלוג
  • שיפור תדמית העסק בפעולה אחת פשוטה

שיפור תדמית העסק בפעולה אחת פשוטה

כיצד ניתן לשפר את תדמית העסק בפעולה אחת פשוטה?

כל עסק חייב לשמור על התדמית הנכונה, כזו אשר מוכרת על ידי ציבור הלקוחות הרחב. עסק מתבסס רבות על לקוחות קיימים אשר מעניקים לו בסיס כלכלי איתן. יחד עם זאת, הוא חייב להתרחב ואת זאת הוא עושה בעזרת פרסום, שיווק ויחסי ציבור. התדמית הקבועה צריכה להתאים לאופי העסק ולסוג השירותים/מוצרים שהוא מציע. למשל בתהליך יצירת לוגו המזוהה עימו והמופיע על כל מצג פרסומי שלו. בנוסף, בחירת עיצוב החומרים השיווקיים המודפסים, וכן, פעילויות און ליין באינטרנט, פעילות באפליקציות חברתיות וכדומה. מיתוג עסקי יציב חשוב מאוד. יש להקפיד על שפה אחידה, ויזואליות יציבה ועוד השומרים על אחידות בעת הופעתם בכל המדיות השונות ובנקודות החיבור מול קהל היעד.

מיתוג חכם מעביר מסרים שיווקיים באופן מתמיד

עסקים אשר מקפידים על כל אלו ואף עושים שימוש בכלים שיווקיים חכמים כמו מענה טלפוני לעסקים, מרוויחים לטווח ארוך והקשר עם הלקוח נשמר. דבר זה חוסך, במקרים רבים, הוצאות פרסום מיותרות. בתי עסק המקיימים קשר יציב וקבוע עם לקוחותיהם מזוהים על ידם כעסקים שכדאי לשמור על קשר עימם. דרכי התקשרות יכולים להיות על ידי פרסום ניוזלטר שבו מועברות ידיעות חשובות ושגרתיות הקשורות בארגון, ובנוסף, ידיעות אחרות הנוגעות למבצעים, לשירות או מוצר חדש וכדומה. דרך תקשורת אחרת היא באמצעות מענה טלפוני אנושי הנותן תמיכה 24/7 והמאפשר ללקוח לשטוח טענות, להעלות בקשות ולפרוק מטען המצטבר בו. מתן אפשרות ללקוח לשלוח הודעות היא דרך יעילה נוספת ובתנאי שהן נענות במהירות.

חשיפה מהירה באמצעות כרטיס ביקור

בנוסף, בית עסק יכול לחזיק את התדמית השיווקית שלו על ידי יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, בעזרתו התקשורת מתבצעת במהירות וביעילות רבה. ניתן לשלוח אותו לפני פגישה במהלכה או לאחריה. הוא נשמר אצל המקבל אותו אשר יכול להעבירו הלאה, וכך, מתבצעת הפצה מרושתת  ללקוחות ומתעניינים אחרים.  ניתן לשלוח על ידי רשתות חברתיות דוגמת: ווטסאפ,פייסבוק, מייל ועוד. ניתן להוסיף לו  סרטוני יוטיוב, תמונות, מסמכים ומידע אחר המצוי בקישורים לבית העסק. ניתן לעדכנו בקלות עם כל שינוי חשוב שנעשה בחברה, להוסיף לו תצוגת מפה המאפשרת ניווט לבית העסק, ליצור מאגר לקוחות ולחזור אליהם לתזכורת חוזרת לאחר מספר חודשים.

למה כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל עסק?

בית עסק המשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי ממתג עצמו אחרת, בוודאי, ביחס לכרטיס ביקור ידני העשוי מנייר. העסק משדר קדמה וחדשנות, זריזות ותפעול מהירים, ובעידן המודרני תכונות אלו,  ואחרות נוספות, אהובות על ציבור גדול של אנשי עסקים, למעשה, בנישות מסוימות לא ניתן כלל לפעול אחרת. החיסכון הכספי בדיוור דיגיטלי גדול מאוד ולמעשה העלות העיקרית היא בייצור הכרטיס עצמו. מאחר וכל המערכות הדיגיטליות קיימות ממילא לצרכי העסק ולצרכים האישיים. כרטיסי ביקור דיגיטליים המעוצבים נכון מרשימים מאוד ותורמים רבות לתדמית העסק. מומלץ להזמין שירותי ייצור כרטיסי ביקור דיגיטאליים מחברות המתמחות בכך. הן ילמדו את צרכי העסק ויתאימו אליו אישית את המוצר.

*ישנן חברות מענה טלפוני, אשר שולחות ללקוח בסיום כל שיחה הודעת תודה, בה ניתן לצרף קישור חכם.

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן