1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה קולי לעסקים

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

מענה קולי לעסקים

הנך בעל עסק שעובד מסביב לשעון?
היית רוצה לנהל את יום העבודה שלך בצורה חסכונית ואפקטיבית?
מעוניין בשירות מענה קולי לעסקים?

בתור בעל עסק אנחנו בטוחים שאתה תמיד מחפש איפה להשתפר מול הלקוחות ובמקביל איך לחסוך זמן וכסף. אנו כאן בדיוק בשביל שני דברים אלו ועוד. מענה קולי לעסקים שאנו מפעילים דרך מוקד השירות שלנו יארגן לך את היום ביעילות, יתן לך זמן לעצמך, ובמקביל העסק שלך יעבוד ולקוחותיך יקבלו מענה לכל צרכיהם. אז כן, אצלנו אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה. היית מאמין?

שירות מענה קולי לעסקים

מענה קולי לעסקים כולל שירות מקצועי מאוד, אדיב אך עם זאת אסרטיבי וענייני מצד נציגינו העונים לשיחות של הלקוחות שלך. במידה ותצטרך נבנה גם תסריטי שיחה ידועים מראש ונעבוד איתם מול הלקוחות שלך.כל השיחות שאנו מבצעים עם הלקוחות שלך מוקלטות, ותמיד בתור בעל עסק תוכל להאזין להם. אנחנו איתך בשקיפות מלאה. הצלחה שלך זוהי ההצלחה שלנו.

איך זה עובד בפועל?

בפועל שירות מענה טלפוני לעסקים הוא די פשוט (אם נעשה כהלכה). אם החלטת להתחבר למוקד השירות שלנו זה יקח רק כ-10 דקות מזמנך. כמובן שלפני ההתחברות אלינו ולמוקד שלנו אנו נבצע תאום ציפיות מולך ונדע מהם רצונותייך ודרישותייך מנציגינו בשיחות שיבצעו עם הלקוחות שלך. אנו עובדים יחד איתך בשיתוף פעולה מלא, יד ביד, וכל רצוננו הוא שאתה תהייה מרוצה.

המערכות איתן אנו עובדים

אנו ותיקים מאוד בתחום מענה קולי לעסקים אך עם זאת מתעדכנים ברמה היום יומית בכל הטכנולוגיות הכי משוכללות ומתקדמות שיש בשוק היום על מנת לייעל את העבודה שלנו כמה שיותר. יש לנו אופציה של הקלטת שיחות, שמירת נתונים, שיחה מזוהה ועוד ועוד ועוד. תהייה בטוח שכשאתה בוחר בנו אתה עושה את הבחירה הנכונה ביותר עבורך בתור בעל עסק.

מענה טלפוני לעסקים – הדגשים שלנו

למי מתאים שירות מענה קולי לעסקים?

השירות שלנו מתאים לכל סוגי וגודלי העסקים שקיימים כיום בשוק. כל בעל עסק צריך שיהיה מי שיענה לטלפון בשבילו וכל בעל עסק תמיד רוצה להיות זמין על מנת לא לפספס אף לקוח פוטנציאלי חדש או לחילופין לקוח ותיק. לכן אנחנו ואתה זו ההתאמה המושלמת. המוקד של מענה קולי לעסקים פעיל 24 שעות 7 ימים בשבוע. אם רק תרצה בכך נהייה זמינים כך בשבילך ובשביל העסק שלך.  כך שאם ידעת לשווק את עצמך נכון והטלפונים לא מפסיקים לזרום, עכשיו גם יהיה מי שיענה להם, תמיד ובזמינות מידית.

מחירים

המחיר שאנו גובים ממך עבור השירות מענה קולי לעסקים שאנו נותנים משתנה בהתאם לבחירות אותן תעשה. לכל בחירה יש תמחור שונה. שירות של 24 שעות 7 ימים בשבוע שונה מהתמחור של מענה מידי רק כאשר העסק שלך לא פעיל. לכן חשוב כי ניפגש ונסגור קודם כל את צרכי העסק שלך. בכל מקרה אם תבחר לעבוד עם המוקד של מענה קולי לעסקים שלנו תחסוך הוצאות שכירות על משרד ומזכירה.. תחשוב על זה. אנו כאן מחכים לשיחה ממך.

עלות מענה טלפוני לעסקים – לחץ כאן

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן