1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה קולי אנושי

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

מענה קולי אנושי

מחפש מישהו שיהיה זמין תמיד לעסק שלך?
צריך שירות מענה קולי אנושי?
רוצה לשדרג את העסק שלך ובו זמנית לחסוך בכסף?

שירות מענה קולי אנושי שאנו מספקים הוא בוודאות הדבר הנכון בשביל העסק שלך. כדי להיות בטוח כי הכסף שהשקעת בהקמת העסק שלך ובשיווק העסק שלך ישתלם לך בסופו של דבר – מן הראוי שלקוחותיך יקבלו מענה וזמינות כל פעם שיצטרכו אותך. אנו נותנים מענה קולי אנושי לכל סוגי העסקים ולכל גודל של עסק, מקטן ועד גדול. תנסה אותנו ולא תתאכזב.

שירות מענה קולי אנושי – מה זה בכלל?

השירות שאנו נותנים לך בתור בעל עסק, באופן כללי הוא מענה מיידי מקצועי ואדיב למגוון לקוחותייך. אם נסתכל קצת פנימה זה הרבה יותר מזה. כשאתה בוחר בשירות מענה אנושי לעסק שלך אתה מגבה את עצמך בכך שתמיד תמיד יהיה מי שייתן שירות ללקוחות שלך והם תמיד ירגישו בנוח להתקשר בלי תחושה שהם מפריעים לך או למזכירה שלך, בלי תחושה שעכשיו אמצע הלילה ומה כל כך דחוף …

זה לא עניין של מה בכך מכיוון שההרגשה הנוחה הזו תגרום להם להישאר לקוחות נאמנים לך. נציגינו הם אנשים שעברו הכשרה, אסרטיביים ויודעים לתת שירות – ממענה לשאלות פשוטות ועד לגבייה של כספים, ניהול יומן וקביעת פגישות.

שירות מענה טלפוני – מה זה כולל?

איך מתחברים אלינו לקבל שירות

יותר פשוט מזה אין. החיבור אל המוקד שלנו יקח 10 דקות מזמנך היקר אבל ייתן לך בתמורה שקט של 24 שעות 7 ימים בשבוע. אנו במוקד שנותן שירות מענה קולי אנושי דואגים להכווין אותך, לעדכן אותך ולהיות שם בשבילך תמיד לאורך כל הדרך, כמו שנהייה שם תמיד גם ללקוחותייך.

יתרונות מול חסרונות בקבלת מענה קולי אנושי

האמת שבקבלת מענה קולי אנושי אין חסרונות. נכון זה נשמע לא הגיוני, אבל זו האמת. יש לנו מספר מסלולים בהם אתה יכול לבחור לעסק שלך:

•    חיבור של 24 שעות 7 ימים בשבוע אל המוקד שלנו
•    חיבור למוקד שלנו במידה והקו של המזכירה שלך תפוס
•    חיבור למוקד שלנו בזמן שהמשרד שלך לא פעיל

אם תצטרך אותנו למסלול נוסף שלא מצוין פה אנו גמישים מאוד ונשמח לשמוע אותך. שירות איכותי, מקצועי ואדיב מובטח לך מאיתנו לא משנה באיזה שעה ביום.

האם המחיר משתלם לך?

במבט ראשון ולא מעמיק אתה בטח אומר לעצמך ששירות מענה קולי אנושי הוא לא משתלם מכיוון שאנו נותנים שירות מקיף הכולל מענה מיידי ואישי הפועל 24 שעות ביממה, שירותי הודעות, מנתב שיחות, הקלטת שיחות ועוד ועוד ושזה בטח יעלה לך הרבה כסף.

אך במידה ותבחר בשירות שלנו אתה תחסוך הוצאות שכירות על משרד פעיל, הוצאות של משכורות לעובדים וכמובן כי תחסוך זמן יקר בלחזור לכל ההודעות הממתינות לך במשיבון בבוקר. אתה יכול להיות בטוח כי לא תאבד שיחות ולא תאבד לקוחות ותיקים או חדשים. מענה קולי אנושי חוסך בכסף לטווח הארוך ועושה את העבודה.  מילה שלנו.

מחירים של מענה טלפוני – לחץ כאן

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן