1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

זימון תורים ניהול מרפאה – לעשות את זה נכון

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
  • בית
  • בלוג
  • זימון תורים ניהול מרפאה – לעשות את זה נכון

זימון תורים ניהול מרפאה – לעשות את זה נכון

הבסיס והמהות של כל מרפאה הוא ניהול תורים נכון. ברגע שהסדר נשמר והכל מתועד ומאורגן, המרפאה תתפקד כראוי. אם ניהול התורים נעשה בצורה רשלנית ולא מיומנת, יש בכך כדי לפגוע ביכולת של המרפאה להעניק מענה מלא והולם לכל מטופל. מצב כזה אף עלול לפגוע במקצועיות הטיפולים שמעניקה המרפאה.

החשיבות של ניהול תורים בצורה נכונה ידועה ומוכרת לכל עובד מרפאה, מהמנהל ועד לעובד הפשוט ביותר. אבל, ישנם לא מעט אנשים
אשר אינם יודעים כיצד להתמודד עם המשימה הזו בהצלחה, או שאינם מנוסים מספיק. הזמן שייקח עד שאלו יוכשרו לתפקיד בצורה מלאה, תעלה למרפאה בפגיעה בשמה הטוב ובאיבוד לקוחות.

יש דרך לעשות זאת בקלות רבה מאוד, באמצעות אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

ניהול תורים על ידי מוקד חיצוני, מקצועי ו’משופשף’

במקום לבזבז זמן על הכשרה של עובדי המרפאה ובמקום להפנות משאבים רבים של כוח אדם לטובת המשימה, ישנן חברות – כמו חברת טלקול – אשר נחלצות לעזרת מרפאות פרטיות ומוסדיות, ומעניקות להם את השירות הזה במלואו.

טלקול מעמידה לרשות מרפאות ורופאים מקצועיים מוקד שירות מיוחד, דרכו הם יכולים לקבוע, לבטל, לשנות ולעדכן תורים בעצמם – במקביל לעבודת המוקדנים הרפואיים. האחרונים הם אלו שיתפעלו וינהלו את מערכת התורים של המרפאה באופן קבוע, ובכך יחסכו לעובדיה אינספור שעות עבודה.

ניהול תורים בשיטה זו נעשה, כמובן, על פי הנחיות בעלי המרפאה ומנהליה, בשיתוף עם הרופאים אשר עובדים בה. עוד לפני הפעלת המוקד באופן מלא, יועברו אל המוקדנים הנחיות מפורטות בנוגע לאופי השיחה מול כל פונה ובנוגע לתרחישים אפשריים.

מאגר אחד ובו כל הנתונים הדרושים לעובדי המרפאה

ניהול תורים הוא תהליך מורכב בדרך כלל, בו מעורבים כמה עובדים במקביל: המזכירות השונות שעובדות במרפאה, הרופאים שעובדים בה, מנהל המרפאה וכדומה. כדי שניהול התורים יהיה יעיל, חשוב ליצור מערכת אחת אליה ניתן יהיה לגשת בקלות.

המערכת שמפעילה חברת טלקול מאפשרת, במקביל לעבודת המוקד הרפואי המיוחד, נגישות לכל עובדי המרפאה (על פי בחירת מנהליה) ועושה זאת בצורה ידידותית למשתמש ופשוטה להבנה.

הזמנת תור על ידי אנשי המרפאה לא אורכת זמן רב מידי ומאפשרת לכל עובד לעשות זאת, גם אם מעולם לא נפגש במערכת זימון התורים ומבלי שעבר הכשרה מעמיקה. כל אדם, אפילו אם אינו מחזיק בידע נרחב במחשב, יוכל לבצע ניהול תורים יעיל דרך המערכת הזו.

אם כן, הכלי הנכון והיעיל ביותר לצורך ניהול תורים במרפאה מכל סוג הוא מוקד חיצוני, מהסוג שמפעילה חברת טלקול כבר שנים רבות. אם גם אתה מרגיש שהמרפאה שלך לא מצליחה לנהל יומן תורים בצורה מיטבית, אנחנו כאן כדי לסייע לך ולפתור את הבעיה במהירות ובפשטות.

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן