מערכת ניהול תורים (קביעת תורים)
מחפש מערכת ניהול תורים מתקדמת למרפאות?
קביעת תורים 24 שעות ביממה? (מענה אנושי)
רוצה לעבוד עם יומן תורים ממוחשב, הנגיש מכל מקום?
ניהול מרפאה יכול להפוך לקל ופשוט עם מערכת לניהול תורים. אנו מספקים מערכת יעילה, משוכללת ומסודרת שחוסכת לך זמן, כסף והרבה כאב ראש 24 שעות ביממה לשירותך, עם יומן תורים ממוחשב שזמין עבורך מכל מחשב.
הפתרון המושלם לצורך ניהול מרפאה!
קביעת תורים למטופלים בשעות פעילות המרפאה, יכולה להיות מטלה לא פשוטה כלל. אם מגבילים את שעות זימון תורים לשעות הקבלה
של המרפאה נוצר עומס בלתי אפשרי על פקידת הקבלה כאשר במקום לקבל את המטופלים אשר הגיעו ולהתפנות לדרישות השוטפות של
הרופא המטפל, היא מוצאת את עצמה מרותקת אל הטלפון במשך שעות וקובעת תורים למטופלים חדשים.
אם מסתפקים בהודעה מוקלטת עם ציון שעות הפעילות של המרפאה והזמנה למטופלים להגיע בשעות הפעילות מבלי לקבוע תור מסודר
לרופא, נוצר מצב שבשעות מסויימות יש לחץ בלתי אפשרי של מטופלים אשר הגיעו בשעה שנוחה להם ונוחה כנראה לעוד הרבה אחרים.
בשעות אחרות מצד שני, הרופא מוצא את עצמו ממלא תשבצים ומחכה בכליון עיניים למטופל שייכנס.
בנוסף, הרופא מחוייב לשעות הפעילות אשר מצויינות בהקלטה ולכן מוצא את עצמו נשאר עד סוף שעות הקבלה. גם בימים שקטים כשאין
מטופלים בסביבה. זאת למקרה שיגיע מטופל דקה אחרי שהמרפאה נסגרה לפני הזמן.
על מנת להתגבר על הבעיה, חברת טלקול מפעילת שירות מענה אנושי לעסקים המתקדם בישראל, מפעילה עבורכם מערכת ניהול תורים מתקדמת ובנוסף לכך שירות של ניהול מרפאה – הן עבור רופאים עצמאיים והן עבור מרפאות.
שירות מענה טלפוני אנושי לקביעת תורים של טלקול זמין עבור המטופלים עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. שירות “ניהול מרפאה” משלב מענה טלפוני אנושי אשר ניתן באמצעות נציגי שירות מנוסים ואדיבים, עם יומן תורים ממוחשב, נוח ופשוט להפעלה. מערכת ניהול תורים מתקדמת אשר מתפקדת בתור יומן אינטרנטי אותו ניתן לראות מכל מחשב ובכל מקום.
למה לבחור בטלקול?
צפה ברשימת היתרונות
מענה אנושי 24 שעות
24 שעות ביממה.
חשוב – המערכת שלנו נועדה להקל על הרופא בניהול השוטף של המרפאה ולפנות אותו לעסוק בדברים החשובים באמת.
למערכת מגוון יתרונות:
טלקול מספקת שרות זימון תורים מקצועי ואיכותי למאות רופאים עצמאיים ומרפאות ברחבי הארץ. שירות זימון תורים של טלקול
- פותר את הרופא מהצורך להתעסק כל הזמן בנושא.
- מפנה את זמנה של פקידת הקבלה בשעות הפעילות של המרפאה.
- מאפשר למטופלים לקבוע תור לרופא בשעות שמתאים להם.
- הופך את המרפאה ואת הרופא ליותר זמינים ונגישים למטופלים.
יומן התורים מאפשר למרפאה לקבוע תורים בשעות הקבלה ומותיר את ניהול היומן, עידכוני חופשה והוספת ימי פעילות בשליטה מלאה של המרפאה. היומן מאפשר למרפאה לבצע בנוחות ביעילות ובפשטות את הפעולות הבאות:
- קביעת תורים ביטול תורים.
- ניהול רשימת מטופלים ממתינים.
- הוספת שעות פעילות למרפאה.
- הוספה חד פעמית של ימי קבלה.
- סגירת ימי פעילות.
- הנחייה לוידוא תורים.
- הוספת תורים נדחפים.
בנוסף לקביעת תורים, נציג השירות במוקד המענה עסקי של טלקול ימסור למטופלים פרטים והנחיות כלליות כמו שעות פעילות המרפאה, מה יש להביא לבדיקה, איך להגיע למרפאה וטלפונים למקרי חירום. נציג השירות גם יקבל כמובן הודעות עבור המרפאה ויעביר אותם
מיידית במייל או כהודעת SMS.