שירות מענה אנושי והפעלת כונן
שירות יעיל וחסכוני המאפשר הפעלת כונן בצורה אוטומטית לאחר קבלת פניה במוקד השירות שלנו. הפעלת הכונן מתבצעת ע”י המערכת באמצעות שיחה יוצאת והקראת הפניה, וזאת במקום שנציג טלקול יתקשר בעצמו אל הכונן שהוגדר. אופן פעולה זה מקצר את השיחה עם הכונן ואת עלות השירות במידה ניכרת.
עבור מי מיועד השירות?
השירות מיועד עבור מגוון חברות המספקות ללקוחותיהן שירות מסביב לשעון. לדוגמא: חברות מעליות, חברות המספקות שירותי חשמל, חברות אבטחה, אחזקת מבנים, שירותי בריאות ועוד מגוון חברות הזקוקות להפעלת כונן חירום או ניידת בזמן אמת.
איך זה עבד בעבר?
כאמור, חברת טלקול מספקת שירות מענה אנושי לעסקים, 24 שעות ביממה. עבור לקוחות נבחרים, אנו מספקים שירות ייחודי של הפעלת כונן. עד לאחרונה, נציג השירות של טלקול היה צריך להתקשר טלפונית לכונן ולהעביר לו את הפניה. במידה והכונן לא היה עונה, היה צריך הנציג ליצור קשר שוב ושוב (או לדלג לכונן הבא) בהתאם להנוהל שנקבע מראש.
ברוב החברות הוגדר מראש לנסות ולהתקשר אל הכונן כל 5-10 דקות, ואם אין מענה עוברים לכונן מס’ 2 למספר ניסיונות ואז עוברים אל כונן מס’ 3 וכו’. ברגע שאחד הכוננים עונה, יש להעביר אליו את פרטי הפנייה.
עקרונות המערכת החדשה (חיסכון ויעילות)
המערכת האוטומטית החדשה מחליפה את הטלפן ומתקשרת לכונן מס’ 1 לפי ההגדרות (כל פרק זמן שנקבע ומספר הפעמים שנקבע). אם אין מענה אצל כונן מס’ 1, המערכת עוברת לכונן הבא ברשימה וכך הלאה. ברגע שאחד הכוננים ענה לשיחה – עליו לאשר את קבלת הפניה על ידי הקשה והמערכת סוגרת את הפניה.
יתרונות בולטים של המערכת
היתרון הבולט ביותר של המערכת החדשה היא חיסכון בדקות שירות. במקום שהטלפן של טלקול ינהל שיחה אנושית עם הכוננים, המערכת מעבירה לכוננים מידע תמציתי בצורה הכי יעילה שיש.
מדובר במערכת אמינה המספקת ודאות להנהלה. המערכת פועלת לפי הגדרות ברורות, בצורה שחוסכת תקלות תקשורת כאלו ואחרות מול הכוננים. כמו כן, לכל פניה מתקבל אישור חד ערכי. הכל ברור והכל מתועד לפי שניות ודקות.