1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שירות פתיחת שער

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
2

שירות מענה אנושי ופתיחת שער

שירות מענה אנושי ופתיחת שער מאפשר פתיחת שער למורשים – לפי רשימה מוגדרת מראש, מספר טלפון, מספר רכב או כל פרמטר אחר. השירות מספק חיסכון מיידי בכוח אדם ובנוסף מעניק לארגונים וישובים שליטה טובה יותר על השערים.

איך זה עובד?

הלקוח מקבל מספר טלפון ייעודי או לחילופין מבצע הפניית שיחות מהטלפון בקבלה (או עמדת השומר). נציגת השירות של טלקול עונה לפניות, מאמתת פרטים ובלחיצת כפתור פותחת את השער.

עבור מי מיועד השירות?

שירות פתיחת שער מיועד למגוון גורמים:

מושבים, קיבוצים, ישובים קטנים – ברגע שישנו שער חשמלי בכניסה, השירות שלנו מסייע לווסת תנועת אורחים, מתארחים, בעלי מקצוע, שליחים ועוד. במקום להתקשר בכל פעם אל הכונן אפשר להתקשר למוקד ונציג יפתח את השער מרחוק, כולל תיעוד פרטיו של הפונה.

ועדי בתים משותפים – עבור בניינים, מרכזי קניות, בנייני משרדים ועוד.
מוסדות עם כניסה מוגבלת – בהם ניתן להגדיר מראש רשימה מוגבלת (ומתעדכנת) של מורשי כניסה.

בתי הארחה, צימרים, בתי מלון – עבור בתי הארחה מסוגים שונים, שירות מענה אנושי ופתיחת שער חוסך שעות עבודה של שומר/כונן ומאפשר חופש פעולה גדול ונרחב יותר לכונן בזמן אמת.

חניונים אוטומטיים – גם עבור חניונים, ניתן להגדיר רשימת מורשי כניסה.

יתרונות השירות

חיסכון בעלויות כוח אדם – שירות פתיחת שער מרחוק מייצר חסכון מיידי בעלויות כוח אדם. ישנה אפשרות לצמצם את שעות הפעילות של שומר בכניסה.

חופש פעולה לכונן/שוער – השירות שלנו מהווה סוג של גיבוי עבור הכונן, כך שהוא יכול להפעיל אותו בכל פעם שישנן פעילויות נוספות ברקע.

מעניין אותך לשמוע עוד על השירות?

מלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן