1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה טלפוני – מידע ויתרונות

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
1

מידע על שירות מענה טלפוני לעסקים של חברת טלקול

שירות מענה טלפוני מסייע לעסקים לגדול ולצמוח תוך השקעה מינימלית בשכירת משרדים, תשתיות וכוח אדם.
השירות זמין 24/7 ומופעל על ידי העברת שיחות הטלפון לנציגי שירות מיומנים אשר קולטים את השיחה, עונים בשם העסק ומעבירים הודעה מפורטת מהמתקשר.
אצלנו הנציגים תמיד זמינים. אנחנו תמיד נמצאים פה בשבילך כאשר אתה זקוק לנו. התאמנו  את שירות מענה טלפוני לעסקים לכל תקציב כך שניתן לבחור מספר מסלולי שירות.

כיצד השירות מענה עסקי שלנו יתרום לצרכים העסקיים שלך.

שירותי מוקד ההודעות שלנו מועילים לעסקים שלך. אנחנו יכולים לעזור לך להרחיב את העסק מבלי להכנס להוצאות אסטרונומיות של גיוס
כח אדם והשמה. עם מענה טלפוני עלויות כח האדם ישארו נמוכות. גם ההוצאות על תשתיות וציוד תקשורת יישארו נמוכות כאשר אתה משתמש בנו. אין צורך להתקין שום ציוד חדש או לשכור שטח משרדים נוסף. השירות שלנו, פועל על בסיס של העברת השיחות אלינו בכל שעה משעות היום ובכל יום בשבוע. כאשר אתם לא רוצים או לא יכולים לענות לשיחות הטלפון, פשוט תעבירו את השיחות אלינו.
על מנת להעביר את השיחות אלינו, אנחנו נספק לך מספר טלפון בלעדי. אתה יכול גם לפרסם את מספר הטלפון אשר קיבלת. אנחנו נסייע לך לספק ללקוחות שלך חוויית שירות בכל שעה משעות היום.

היתרון הגדול של טלקול

היתרון של חברת טלקול הוא בהכשרת הנציגים. שירות מענה טלפוני לעסקים שנעשה ע”י נציג מיומן – עושה את כל ההבדל, בין אם מדובר בשיחת שירות או בשיחת מכירות. לא מערכות לניתוב שיחות ולא תא קולי יענו ללקוחות שלך.
משמעות הדבר היא שיש לך כוח אדם רזרבי הנמצא במוקד השירות שלנו ושעובד בשבילך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
תפקידו של נציג השירות שלך הוא לענות ולהגיב לכל שיחת טלפון בזמן אמת. אדם אמיתי תמיד יענה לטלפון ביום או בלילה
(אם יש צורך, ניתן גם להגדיר שבשעות מסויימות או בשבתות ובחגים יענה תקליט).

כאשר נציג השירות שלנו מקבל שיחה מהלקוח שלך, הוא יודע בדיוק איך לענות לשיחה, איזה פרטים למסור ואיזה פרטים לבקש מהמתקשר.
הפרטים האלה מופיעים לנציג השירות על צג המחשב בזמן שהוא עונה לשיחה.

כדי להתאים בצורה הטובה ביותר את השירות לצרכים של העסק שלך, אנחנו נשב איתך ונבנה ביחד תסריטי שיחה.
השירות מענה טלפוני שלנו יותאם אישית לצרכים שלך ויהווה המשך טבעי לפעילות העסקית שלך. את תסריטי השיחה שלך אתה יכול לשנות
בכל זמן בהתאם להתפתחויות השוטפות בעסק. אנחנו כאן גם אם צריך לתאם פגישות או לנהל יומן תורים עבורך.

דרכי קבלת ההודעות בטלקול מגוונות

  • אם אתה רוצה את ההודעוות שלך מיידית לאחר סיום השיחה עם הלקוח, תקבל כל הודעה כהודעת אי מייל בזמן אמת אל תיבת האי מייל שלך במחשב ובטלפון הנייד.
  • אם יותר נוח לך לקבל את ההודעה כהודעת SMS פשוט בחר באפשרות הזאת.
  • ניתן לקבל את ההודעות מרוכזות במייל אחד או בפקס. אחת ליום או כל פרק זמן שתקבע.
  • באתר האינטרנט של טלקול אתה יכול לצפות בהודעות שלך ולסמן את ההודעות שטיפלת בהם.
  • יש לנו בשבילך גם תוכנת CRM לניהול ההודעות שלך. התוכנה מאפשרת לכל העובדים בעסק שלך להשתמש בתוכנה במקביל. שימוש בתוכנה מאפשר לסמן את ההודעה כהודעה אשר טופלה, לרשום הערות ולהעביר הודעה לטיפול של עובד אחר בעסק.

להתאמה מושלמת לצרכיך, אתה יכול לקבל את ההודעות שלך
במספר דרכים במקביל.

למה לבחור בטלקול?

למה לבחור דווקא בנו?
צפה ברשימת היתרונות

שירותים מתקדמים

מגוון שירותים מתקדמים
לעסקים - לחץ כאן

להצטרפות לשירות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן