1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה אנושי

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
service02-800x570

מענה אנושי

מחפש מענה טלפוני לעסק? (במיקור חוץ)
שירות הודעות סופר-מקצועי הפועל 24 שעות ביממה?
מעוניין לנהל את יום העבודה בצורה חכמה, יעילה וחסכונית?

מוקד השירות של ‘טלקול’ מספק מענה אנושי זמין ואדיב 24 שעות ביממה.
שירות ייחודי שמייעל תהליכי עבודה בארגון, וחוסך לך הרבה כאבי ראש במהלך היום.
שירות מענה אנושי חכם ברמה הכי גבוהה שיש, עם נציגי שירות אדיבים שהוכשרו לתפקיד בצורה מקצועית.
הפתרון המושלם לעסק שלך!

מענה אנושי לעסקים של טלקול נועד לתת פתרון לצורך הולך וגובר של חברות, ארגונים ואנשי עסקים במוקד שירות אשר מספק מענה אנושי זמין ואדיב 24/7.
המטרה שעומדת בפניה  של חברת טלקול מיום היווסדה ועד היום, היא לספק צורך זה במקצועיות ובאדיבות. טלקול מתמקדת בהפעלת מוקד שירות
אשר מעניק מענה אנושי למגוון רחב של תחומי עיסוק ולכל מטרה. טלקול מספקת מענה טלפוני אישי, מקצועי ואדיב לשיחות טלפון נכנסות,
בשעות הפעילות של המשרד השיחות עוברות אל מענה אנושי כאשר: הקווים תפוסים, אין מענה במשרד, במצב של שיחה ממתינה ובמקום להשאיר
הודעה בתא קולי השיחה עוברת אל שירות מענה אנושי חכם.

למה לבחור בטלקול?

למה לבחור דווקא בנו?
צפה ברשימת היתרונות

שירותים מתקדמים

מגוון שירותים מתקדמים
לעסקים - לחץ כאן

גם מעבר לשעות הפעילות של המשרד ניתן להעביר את השיחות אל מוקד השירות שלנו. נציג שירות מנוסה יקלוט את השיחה, יענה בשמך באדיבות
ויהפוך שיחה אבודה לפניה של לקוח פוטנציאלי. החשיבות הגבוהה של מענה אנושי לשיחות טלפון בכל שיחה נכנסת והצורך בפיתרון זמין, איכותי
ולא יקר, גורם לאלפי חברות ואנשי עסקים בישראל ומחוץ לישראל לבחור בשירות מענה אנושי של חברת טלקול. ההתחברות אל שרות מענה טלפוני
של טלקול היא מיידית!
 שיחת טלפון אחת ואתה מחובר.

טלקול מספקת מענה טלפוני משולב עם שרותי התקשורת המתקדמים של חברות הטלפון והסלולאר בישראל. השילוב הזה מאפשר הפניית שיחות
מכל טלפון בפעולה חד פעמית אל שרות מענה טלפוני של טלקול. 
בשעות הפעילות ומעבר לשעות הפעילות, טלקול מספקת שרות מענה טלפוני זמין
עבורך כל יום, כל היום. 
טלקול מטפלת באלפי פניות ביום ברמת שירות גבוהה ומקצועית!

לאחרונה הופענו בערוץ 10 – כתבה אודות המוקד שלנו! (לחץ לצפייה)

כדאי לדעת!

טלקול תפעיל למענך מוקד שירות מתקדם במיוחד

  • שירות מענה אנושי אישי ומקצועי של נציגי השירות.
  • רישום פרטי המתקשר וקבלה ומסירת אינפורמציה כללית.
  • ניהול יומן תורים ופגישות און ליין באמצעות יומן אינטרנטי.
  • קבלת הזמנות ומסירת פרטים על מוצרים ושירותים.
  • ניהול מוקד שירות ייעודי במיקור חוץ.
  • שירותי גבייה טלפונית.
  • הפעלת מוקד שירות ותמיכה תוך כניסה לאינטרנט וגלישה במקביל למתקשר.

מענה אנושי לעסקים המספק לך אין סוף כלים לשירות מושלם:

  • ג’ינגל אישי בזמן המתנה לנציג שירות.
  • נתב שיחות למיקוד הפניות וחלוקת ההודעות לפי צרכי הלקוח.
  • שירות פקס למייל.
  • מענה אנושי חכם עם שיחה מזוהה בכל פניה.
  • מגוון אין סופי של תפריטים ואפשרויות בבניית תסריט שיחה.
  • ליווי אישי ומקצועי של נציג טלקול בכל עת.
  • מענה אנושי לעסקים, לפי הגדרה מראש של שעות ושל ימי הפעילות.

את הפניות נעביר אליך מיידית:

  • באמצעות הודעת S.M.S ישירות אל המכשיר הסלולרי שלך.
  • כהודעת אי מייל מיידית אל מספר כתובות.
  • באמצעות מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע).
  • כפקס הודעות יומי בשעה או בשעות מוסכמות.
  • דרך כניסה מאובטחת אל אתר טלקול.

צור איתנו קשר והתחבר עוד היום…

להצטרפות לשירות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן