1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מוקד שירות, מה זה ולמי זה מתאים?

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
11

מוקד שירות, מה זה ולמי זה מתאים?

מחפש מוקד שירות לעסקים? (במיקור חוץ)
מעוניין לעבוד עם שירות הודעות אנושי 24 שעות ביממה?
רוצה להתנהל במהלך היום בצורה חכמה, יעילה וחסכונית?

מוקד שירות ‘טלקול’ יוכל לייעל עבורך מגוון תהליכי עבודה, ובשורה התחתונה לחסוך לך הרבה זמן וכסף.
אנו מספקים מענה אנושי מקצועי 24 שעות ביממה, עם נציגי שירות שעברו הכשרה ברמה הכי גבוהה שיש  – הפתרון המושלם לעסק שלך!

מוקד שירות טלקול מספק ללקוחותיו מענה טלפוני אנושי ברמה גבוהה. השירות ניתן במוקד של חברת טלקול על ידי נציגי שירות אשר עברו הכשרה והדרכה מעמיקה על מנת לספק מענה אנושי ברמה הגבוהה ביותר.

אל מוקד השירות ניתן להתחבר מכל טלפון נייד או נייח באמצעות פעולת עקוב אחרי, הפניית שיחה באין מענה או הפניית שיחה באי זמינות ובתפוס. לאחר הפניית השיחות אל מוקד טלקול, כל שיחה אשר תגיע אלינו תענה על ידי נציג שירות בשם העסק. הלקוחות שלך יקבלו מענה אנושי אדיב ומקצועי המבוסס על תסריטי שיחה דינמיים.

מוקד שירות טלפוני ‘טלקול’ מספק מענה אנושי מקצועי, המתאים לעסקים ולארגונים בכל סדר גודל. למרפאות ולמוקדים רפואיים, לתמיכה במוצר או לשירות לקוחות, למוקדים עירוניים, לעורכי דין ולבעלי מקצוע טלקול מספקת מענה אנושי אדיב ומקצועי.

מענה טלפוני אנושי לעסקים הוא שירות דינאמי אשר מתאים את עצמו לצרכיך ולא להיפך. נציג השירות אשר מנהל את השיחה עם המתקשר מסתייע בתסריט שיחה אשר הוגדר יחד איתך. תסריטי השיחה דינאמיים ונתונים לשינויים בכל רגע על פי ההתרחשויות.

האפשרויות במוקד השירות כמעט ולא מוגבלות. נציגי השירות  עוסקים במתן מידע על בית העסק, מידע על מוצרים ושירותים, מספקים תמיכה טכנית בסיסית, מתאמים תורים למרפאות ולרופאים. שירות מענה אנושי מאפשר העברת שיחות (כולל שיחות ועידה), ביצוע שיחות עדכון לקוח במצבים דחופים, פיצול המידע והעברת הפניות למחלקות שונות בחברה (שירות לקוחות מכירות הזמנות וכו’). כך מקבלת כל מחלקה את הפניות המשוייכות אליה.

למה לבחור בטלקול?

למה לבחור דווקא בנו?
צפה ברשימת היתרונות

מענה אנושי

ברמה הכי גבוהה שיש לחץ למידע נוסף

חדש! במוקד שירות טלקול אתה יוכל להנות ממגוון שירותים מתקדמים

  • פתיח אישי וג’ינגל פרסומי בזמן המתנה.
  • נתב שיחות לפי נושאים או מחלקות בחברה.
  • הפנייה אוטומטית להודעה מעבר לשעות הפעילות.
  • חיווי על שיחות ננטשות.
  • שירות פקס 2 מייל.

כאשר השוק מוצף בחברות מתחרות, הכח שלך הוא בשירות. את הכוח הזה מספק לך מענה אנושי של חברת טלקול. ככל שתספק שירות טלפוני
טוב יותר וככל שתהיה יותר זמין ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות קיימים, כך תוכל להמשיך לקדם את העסק שלך ולהגדיל את המכירות.
לעסקים רבים קשה מאוד להיות זמינים כל היום לכל הפונים.
אמנם קשה, אבל לא בלתי אפשרי. עם מוקד שירות של חברת טלקול, אתה זמין כל הזמן לכולם.


מוקד שירות ואתה זמין לכל לקוח כל הזמן

אם אתה לא רוצה להפסיד פניות מלקוחות פוטנציאלים, מלקוחות קיימים ומספקים, התחבר אל מוקד שירות טלפוני ‘טלקול’. בטלקול תקבל מענה אנושי
אדיב וזמין מעשרות נציגי שירות מקצועיים מסביב לשעון. המוקד שלנו מאוייש 24/7 כך שבכל רגע נתון תקבל מענה טלפוני של נציג שירות מיומן אשר יטפל בפניה בדרך המתאימה ביותר למטרות ולצרכים של חברתך.

מוקד שירות כאשר אתה יוצא למסע פרסום

לעולם אין מספיק ידיים לענות בכל רגע נתון לכל השיחות הנכנסות. גם אם נפנה את כל המשאבים של הארגון לטובת העניין, עדיין יש רגעים שפשוט
יש יותר שיחות מעובדים. שימוש נכון במוקד שירות טלקול פותר את הבעיה לחלוטין. העובדים יכולים לענות בנחת ובאריכות לכל פונה תוך ידיעה כי
נציג השירות במוקד טלקול מספק מענה אנושי מקצועי לכל הפונים אשר לא נענו.


מוקד שירות כתחליף לבעיית כוח אדם במשרד

כאשר המזכירה שלך עסוקה בפרוייקט חדש או נאלצת להיעדר מהמשרד חלק מהיום, מוקד טלקול אוסף עבורך את הפניות מהמתקשרים.
אתה מגדיר לנו מה חשוב יותר ומה פחות ונציג השירות פועל על פי ההנחיות שלך ומעביר אליך את הפניות  הדחופות.פניות פחות דחופות יחכו למזכירה. גם כאשר אתה לא נמצא במשרד חלק משמעותי מהיום, כדאי לך להיות מעודכן בכל פניה. נציג השירות לא רק מספק מענה טלפוני ראשוני לכל שיחה ורושם את פרטי הפניה, אלא גם מעביר אליך מיידית בצורה מסודרת ומפורטת את הפרטים לטיפול.
הכל רשום והכל מתועד עבורך.


מוקד שירות טלפוני כגיבוי לשירות לקוחות

אם יש לך עומס על קווי הטלפון הגורם לזמן המתנה ממושך, אתה צריך מוקד שירות. חברת טלקול מתמחה ביירוט שיחות ממוקדי שירות לקוחות, טיפול ראשוני בפונים והעברת פרטי הפונים להמשך טיפול. בדרך זאת יכול שירות הלקוחות להתמודד במקצועיות
עם עומסים בימים ובשעות מסויימות ועומסים לא צפויים.

מוקד טלפוני עבור אתר האינטרנט שלך

כאשר גולשים מאתר האינטרנט שלך מתקשרים אליך בשעות לא שגרתיות וכאשר הם רגע לפני ביצוע הזמנה או הרשמה לאתר, אבל יש להם רק שאלה קטנה ואין מי שיענה, אנחנו פה בשבילך. נציג שירות במוקד טלקול יספק מענה אנושי לפונה. יכנס איתו לאתר וינסה לעזור בזמן אמת.
אם צריך, נציג השירות יפנה אליך או ישאיר לך הודעה דחופה להמשך טיפול, עם פרטי הפונה.

מוקד טלפוני עבור טלפונים בשעות לא שגרתיות

בשעות הלילה המאוחרות ובסופי השבוע, בשעות בהן העסק סגור, כאשר אתה לא זמין, בשבתות ובימי החג, בחופשות ולשיחות מחוץ לארץ.
מוקד טלפוני אנושי של טלקול מספק לך את הפתרון האידיאלי. אנחנו פה בשבילך, ערוכים לקלוט את השיחות בכל רגע נתון. כל מה שצריך לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר נעשה את השאר.

התקשר עוד היום והצטרף אל מאות לקוחות נאמנים ומרוצים 1700-700-414.

להצטרפות לשירות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן