1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

הוראות הפניית שיחות

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
18

הוראות הפניית שיחות

הפניית שיחות מטלפונים נייחים (לרבות מרכזיות)
bez

הפניית שיחות באין מענה

במידה ואין מענה בקו הטלפון שלך במהלך חמישה צלצולים ( 15 שניות) השיחה תועבר לטלקול.
לביצוע ההפנייה יש לחייג כוכבית 74 לאחר מכן להקיש את מספר הטלפון אשר הוקצה לך, לחכות
לצליל אישור ולנתק.

הפניית שיחות בתפוס (ממתינה)

במידה וקו הטלפון שלך יהיה תפוס או תתקבל שיחה ממתינה, השיחה תועבר לטלקול לאחר חמישה צלצולים ( 15 שניות) לביצוע ההפנייה יש לחייג כוכבית 73 לאחר מכן את מספר הטלפון אשר הוקצה לך, להמתין לצליל אישור ולנתק.

עקוב אחרי

העברה ישירה של כל שיחה נכנסת ישירות לטלקול. לביצוע ההפניה יש לחייג כוכבית 72 לאחר מכן
את מספר הטלפון אשר הוקצה לך, לחכות לאישור ולנתק.

ho

הפניית שיחות באין מענה

במידה ואין מענה בקו הטלפון שלך במהלך חמישה צלצולים ( 15 שניות) השיחה תועבר לטלקול.
לביצוע ההפנייה יש לחייג כוכבית 74 לאחר מכן להקיש את מספר הטלפון אשר הוקצה לך, המתן
לחיווי קולי (צפצופים אחדים) המעיד שהשירות הופעל.

בכל פעם שתתקבל שיחה ישמע צליל קצר המעיד שהשירות הופעל

שינוי זמן ההפניה מתקיים רק בהפנייה באין מענה יש לחייג כוכבית 152 לאחר החיוג ישמעו צפצופים קצרים הקש ספרה לבחירתך 1-9 שבה תבחר את מספר הצלצולים
הרצויים.

דוגמא: במידה ותקיש על הספרה 2 תשנה את זמן ההפניה לשני צלצולים ( 10 שניות) לאחר מכן
יושמיעו חמישה צפצופים קצרים אשר מאשרים את שינוי זמן ההמתנה.

הפניית שיחות בתפוס (ממתינה)

במידה וקו הטלפון שלך יהיה תפוס/ממתינה השיחה תועבר לטלקול לאחר חמישה צלצולים ( 15
שניות) לביצוע ההפנייה יש לחייג כוכבית 73 לאחר מכן את מספר הטלפון אשר הוקצה לך יש להמתין לחיווי קולי (צפצופים אחדים) המעיד שהשירות הופעל.

בכל פעם שתתקבל שיחה ישמע צליל קצר המעיד שהשירות הופעל

עקוב אחרי

העברה ישירה של כל השיחות הנכנסות לטלקול.
לביצוע ההפניה יש לחייג כוכבית 72 לאחר מכן את מספר הטלפון אשר הוקצה לך המתן לחיווי קולי
(צפצופים אחדים) המעיד שהשירות הופעל.

בכל פעם שתתקבל שיחה ישמע צליל קצר המעיד כי השירות הופעל

ביטול שירות הפניית שיחות

  • לביטול הפניית שיחות (עקוב אחרי) סולמית 72 (#72) לחכות לאישור ולנתק.
  • לביטול הפנייה כאשר תפוס סולמית 73 (#73) לחכות לאישור ולנתק.
  • לביטול הפנייה באין מענה סולמית 74 (#74) לחכות לאישור ולנתק.

הפניית שיחות מפלאפון נייד

בדומה להפניה מטלפונים נייחים גם בטלפונים הניידים ישנה אפשרות לביצוע הפנייה במספר מצבים:

  • עקוב אחרי (קוד פניה 21)
  • הפניה כאשר תפוס (קוד פניה 67)
  • הפניה כאשר אין מענה (קוד פניה 61)
  • הפניה כאשר כבוי/לא זמין (קוד פניה 62)

הפנייה מטלפונים חכמים כגון: אייפון, סמסונג, אנדרואיד

עקוב אחרי

לחייג כוכבית 21 כוכבית (* 21 *) מס’ הטלפון אשר הוקצה לך כולל איזור חיוג, סולמית (#) ו-send. לחכות לאישור ולנתק.

הפניה באין מענה

לחייג כוכבית 61 כוכבית (* 61 *) מספר הטלפון אשר הוקצה לך כולל איזור חיוג, כוכבית כוכבית (**), שלושים או חמש עשרה (מספר השניות הרצוי להמתנה לבחירתך), סולמית (#) ו-send.

הפניה כאשר תפוס

לחייג כוכבית 67 כוכבית (* 67 *) מס’ הטלפון אשר הוקצה לך כולל איזור חיוג, סולמית (#) ו-send. לחכות לאישור ולנתק.

הפניה כאשר כבוי/לא זמין

לחייג כוכבית 62 כוכבית (* 62 *) מספר הטלפון אשר הוקצה לך כולל איזור חיוג, סולמית (#) ו-send. לחכות לאישור ולנתק.

ביטול שירות הפניית שיחות מטלפונים חכמים

  • לביטול הפניית כל השיחות סולמית 002 סולמית (#002#) לחכות לאישור ולנתק.
  • לביטול הפנייה כאשר תפוס סולמית 67 סולמית (#67#) לחכות לאישור ולנתק.
  • לביטול הפנייה באין מענה סולמית 61 סולמית (#61#) לחכות לאישור ולנתק.
  • לביטול הפנייה כאשר כבוי / לא זמין סולמית 62 סולמית (#62#) לחכות לאישור ולנתק.

הפנייה מפלאפונים שאינם חכמים

במכשירי טלפון שאינם חכמים ביצוע הפניית השיחות משתנה בהתאם לסוג המכשיר.
בשונה ממכשירים חכמים סוגי הפניית השיחות מוגבל ולא כל האופציות קיימות.

הוראות הפעלה

נכנסים לתפריט, משם להגדרות, הגדרת שיחה, הפנית שיחה באין מענה/ כאשר תפוס/ לא זמין,
מספר הטלפון אשר הוקצה לך כולל קידומת ואישור.

למנויי סלולאר של גולן טלקום קיימת אופציה להפניית שיחות אך הפעולות קצת שונות.
> לא ניתן להפנות שיחה למספרים ניידים, מספרים בינלאומיים ולמספרים פלסטינאים.
> לא ניתן להפעיל את השירות בחו”ל

הוראות הפעלה

יש להכנס לאתר האינטרנט של החברה:
www.golantelecom.co.il
משם להכנס לאפשרות “החשבון שלי” אשר מופיע בצד שמאל במסך,
יש להזין את פרטי ההזדהות שלך בחברה ולבחור בלשונית הקווים שלי.

לחץ על הכפתור שינויים ופעולות אשר מופיע ליד הקו אותו הינך מעוניין לבצע את ההפנייה.

הגעת לעמוד הרלוונטי. סמן את שירות “עקוב אחריי” ועדכן את הפרטים הדרושים.

לתשומת לבכם

שירות זה מחייב הגדרה מחדש בכל 25 לחודש בשעה 8:00.
במידה ולא תגדירו מחדש את השירות ההפנייה תבוטל מכוון שכל היעדים מתאפסים.

שימו לב, ממכשיר טלפון סלולארי כשר לא ניתן לבצע הפניית שיחות!

במידה ונתקלת בקשיים בהפעלת השרות, אנא צור עמנו קשר ונשמח לעזור.
שירות מענה לעסקים תמיד לרשותך.

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן