אודות טלקול מענה אנושי
חברת טלקול מבית איזיפון תקשורת, הוקמה על מנת לספק מענה מקצועי ואיכותי לצורך הולך וגובר של יותר ויותר חברות, אנשי עסקים
וארגונים גדולים במשק הישראלי במענה טלפוני אנושי מיידי ומקצועי לכל שיחת טלפון נכנסת ולכל מטרה. כל עסק מתמודד מידי יום עם
הקושי שבניהול נכון של שיחות הטלפון הנכנסות ומשקיע בכך משאבים רבים – מה שלא תמיד מביא לתוצאות טובות.
חברת טלקול מודעת לחשיבות הרבה של הנושא ולצורך בפיתרון של מענה טלפוני אנושי איכותי ולא יקר. אנו מעמידים לרשות כל עסק מוקד
מענה אנושי המצוייד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לצד שירות אדיב מיידי ומקצועי של נציגי השירות. כל זאת תוך חיסכון משמעותי בעלויות השוטפות של העסק.
שנות מוניטין וניסיון
טלקול – כי חשוב מי עונה עבורכם!
אנו מספקים מענה אנושי מהיר, יעיל ומקצועי 24 שעות ביממה.
חזון חברת טלקול
פעילות ברוח חזון זה תאפשר הצלחה משותפת לחברה, ללקוחות ולשותפים
העסקיים גם יחד.
טלקול
מאפשרת לכל לקוח לעבוד כרגיל
בכל מקום, מכל מקום
ובכל רגע נתון
בכל מקום, מכל מקום
ובכל רגע נתון
טלקול
מעניקה שירות המתמקד בלקוח ובצרכיו האישיים. מטרתנו היא להעניק
ללקוח יחס מועדף תוך מחוייבות לניהול מערכת יחסים ארוכה, קשובה, אכפתית
והוגנת.
טלקול
מעמידה לרשותו את כל הכלים הדרושים לו לשם כך, באמצעות מגוון שירותי
Call Center מתקדמים.
טלקול
מספקת ללקוחותיה מענה טלפוני אנושי ופתרון כולל, איכותי ומקצועי,
לשירותי המשרד במטרה להפוך לחברה
המובילה בישראל
בתחומה.
בתחומה.
טלקול
רואה בעובדיה את הנדבך העיקרי להצלחתה. אנו שואפים ליצור חברה
שעובדיה גאים להשתייך אליה ושואבים סיפוק והנאה מעבודתם.
טלקול
שואפת לבסס את קשריה עם שותפיה העסקיים ועם לקוחותיה. אנו
מאמינים ביצירת מערכת יחסים המבוססת על הגינות, אמינות, תמורה הוגנת
ומחויבות להצלחה משותפת.
1
+
לקוחות מרוצים
1
+
שנות ניסיון
1
+
חברות ומוסדות
לקוחותינו ממליצים
“
מזה כשנה אנו נעזרים בשירותי המענה הקולי אשר אתם מספקים לחברתינו.
ברצוני לציין לטובה את המענה האדיב והמקצועי של עובדיך ללקוחותינו, כמו גם את היחס החם והשירות המצויין שהינכם מעניקים לנו.
השירות שאתם מבצעים עבורינו שיפר משמעותית את שביעות הרצון של לקוחותינו, ועזר למרפאות במתן מענה ללקוחות.
בנוסף לכך – חסך לנו השירות שלכם הוצאות רבות, וזמן עבודה יקר.
גלעד שגב
כללית מושלם
“
אני עובד עם טלקול כבר ארבע שנים
שירות יעיל מקצועי ועונים בזמין
הצוות המקצועי תמיד לרשותנו ונותן לנו מענה לכל בקשה ודרישה
טל אבוטבול
בית חולים רמב״ם
“
ברצוני לשבח את הצוות של טלקול - אחרייות משמרת שנותנות לי שרות מסור ואדיב , מקשיבות ומבינות עיניין. משתדלות לתאם ולודא את התורים לשביעות רצוני, יודעות לשאל את השאלות הנכונות וזמינות כל פעם שאני צריך.
תודה רבה רבה ושנמשיך לעבוד יחד בתזמון מלא כמו עכשיו עוד הרבה שנים.
דר׳ אנדרי מרום
פסיכיאטר
“
חברת טלקול היקרים, רציתי לעצור רגע ולהודות לכם אנחנו לקוחות שלכם כבר מס' שנים אתם תמיד זמינים, פתוחים לשינויים והערות נותנים שירות טוב לנו וללקוחותינו
תודה רבה לכם, יישר כח
רעות מייזנר
רוזן ענק הביטוח
“
בחודש מרץ 23 ביקשנו באופן דחוף וחריג לקבל שרותי מוקד טלפוני מטלקול בע"מ. ההיענות לבקשתינו היתה מידית ומיד נרתם למשימה מנכל החברה מאיר שסייע בביצוע הממשקים הנדרשים למערכת ה- CRM של העמותה. מאיר ליווה את המעבר באופן אישי ומקצועי כך שמשתמשי הקצה לא חשו בשינוי כלשהו. ההענות של טלקול לצרכי המשתמש כללו הצעות מקצועיות שמועילות את השרות והיו מעל ומעבר למצופה. ועל כך נתונה תודתי והערכתי.
יוני דודו
עמותת אביב לניצולי השואה
“
שמי הדר,
מנהלת את המוקד של חברה המשווקת ציוד רפואי. הלקוחות שלנו הם המטופלים עצמם, הזקוקים ותלויים במכשור אותו אנו משווקים, 24/7. כדי לוודא שאנו זמינים תמיד, אנו חייבים מוקד אמין וזמין שיבין את המשמעות והנגזרות של זמינות אבסולוטית זו. טלקול שותף לעבודה שלנו ב15 שנים האחרונות. קשובים , ומשתפי פעולה שלנו לכל דבר ועיניין. גמישים ופתוחים לשינויים מעת לעת ולבקשות השונות שלנו.