1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מוקד הודעות לעסקים

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
2

מוקד הודעות לעסקים

נמאס לכם לפספס שיחות בעסק?
רוצים לספק שירות לקוחות מסביב לשעון?
מחפשים מוקד הודעות מקצועי?

חברת טלקול מפעילה מוקד הודעות לעסקים, אשר פועל מסביב לשעון, עם צוות מוקדנים מיומן ואיכותי.
מוקד השארת הודעות עם ג’ינגל שיווקי ותסריט שיחה שהותאם במיוחד לצרכים שלכם. שירות מומלץ ומשתלם שחוסך הרבה זמן וכסף – ומסייע לשפר באופן מיידי את התוצאות העסקיות!

למה לבחור בטלקול?

למה לבחור דווקא בנו?
צפה ברשימת היתרונות

מענה אנושי

ברמה הכי גבוהה שיש לחץ למידע נוסף

כלי שיווקי חסכוני שמוכיח את עצמו בשטח

מוקד הודעות טלפוני (אנושי) נועד להבטיח שכל השיחות הנכנסות בעסק יקבלו מענה הולם. זה נכון לגבי שעות הפעילות הרגילות של העסק, וגם לגבי השעות בהן העסק סגור.

מעבר למענה האדיב והמקצועי, מוקד הודעות טלפוני מספק ללקוח מעטפת טכנולוגית בעלת ערך עסקי רב: הקלטת שיחות, רשימות מתעדכנות, שליחת הודעות בכל הפלטפורמות ועוד. פתאום ניתן לנהל את הפניות בצורה חכמה ואפקטיבית.

צריך לזכור שגם במצב בו העסק פועל בצורה “תקינה”, עדיין שיחות טלפון רבות מתפספסות כתוצאה מקו תפוס, הפסקות יזומות של עובדים, חופשות וכו’. מוקד קבלת הודעות נועד לסגור את הפרצות הללו באופן הרמטי. שכן יש להתייחס לכל פנייה כאל לקוח פוטנציאלי.

האם יש לכם רישום לגבי כמות השיחות שמתפספסות מדי יום?
האם אתם יודעים כמה פניות חדשות מתקבלות מדי יום?
האם נמאס לכם לפספס לקוחות פוטנציאליים?

המערכת שלנו תספק לכם מידע יקר ערך!

כאמור, אתם לא מקבלים רק מוקד הודעות לעסקים, אלא מערכת שלמה המסדרת את הנתונים השונים ומאפשרת לקבל תובנות עסקיות יקרות ערך.

מוקד קבלת הודעות מאפשר לזהות פניות חדשות, לתעדף פניות חשובות יותר, ולוודא שכל פנייה מקבלת את המענה הטוב ביותר. ישנן פניות שצריכות מענה מיידי, לעומת פניות דחופות פחות.

מוקד השארת הודעות מסייע בניהול עומסים

מוקד הודעות לעסקים מספק לבעל עסק תמונת מצב מיידית לגבי “מי התקשר ובאיזה נושא”. אחרי שתטמיעו את המערכת בעסק, תבינו עד כמה העסק התנהל בצורה לא יעילה עד היום.

מוקד השארת הודעות הינו אידיאלי במצבים בהם חסר כוח אדם למשך ימים ספורים או למשך תקופה ממושכת. הצוות שלנו יוכל לקבל פניות בכמות בלתי מוגבלת, בכל שעה ביום.

מענה אנושי שמשדרג את חווית הלקוח

במקום שלקוחות יגיעו לקו תפוס או ימתינו זמן רב על הקו, עם מוקד קבלת הודעות הם יוכלו לקבל מענה אנושי מיידי, אדיב ומקצועי. חווית לקוח טובה (באחריות) משפרת את שימור הלקוחות וכמובן משאירה רושם טוב יותר אצל לקוחות חדשים.

את הפניות החדשות נוכל להעביר אליכם באופן מיידי בכל פלטפורמה שתבחרו: אימייל, טלפון, אסמס, ווטסאפ, אפליקציה ייעודי, מערכת CRM ועוד.

חוסכים בהוצאות ומגדילים רווחים

בשורה התחתונה, מוקד הודעות לעסקים מייצר לעסקים חיסכון מיידי בהוצאות שכר, הוצאות משרד, ארנונה, תקשורת וכו’. מעבר לכך, מוקד השארת הודעות מפנה למנהלים זמן ניהול יקר וחשוב מכך – מספק גיבוי מושלם לכל מערך השירות בעסק.

למה לבחור דווקא בנו? לחצו כאן

להצטרפות לשירות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן