1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה אנושי רב לשוני

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

מענה אנושי רב לשוני

מענה אנושי רב לשוני – שירות אפקטיבי ליותר לקוחות

מעוניין לתת שירות ללקוחות בשפות שונות?
מענה טלפוני רב לשוני שמגדיל את חשיפת העסק?
שירות אדיב ומקצועי במחירים ללא תחרות?

כשעסק משגשג וכמות הפניות עולה, כך גם גובר הלחץ על כוח האדם שזמין למענה. הסיכוי להפסיד לקוח פוטנציאלי עולה במידה והוא לא מקבל מענה מיידי מבית העסק כשהוא יוצר קשר. על אחת כמה וכמה, כשהעסק מיועד ללקוחות שונים בארץ שדוברים שפות שונות, חשוב לתת מענה מהיר ובלשונו של הלקוח. מענה אנושי רב לשוני מהיר, מקצועי ויעיל מאפשר לך להגדיל את פוטנציאל גיוס הלקוחות, מבלי להשקיע זמן או משאבים נוספים. זו הדרך היעילה ביותר להשגת תוצאות טובות יותר בשירות הלקוחות שלך.

מרחיבים את קהל היעד

שירות לקוחות ומענה טלפוני מהיר הם מדדים משמעותיים מאד בדירוגו של עסק בפני לקוחות. כשהשירות איכותי ומהיר הלקוחות מרגישים שלנותן השירות אכפת מהם. אם השיווק שלך עובד, הפניות זורמות לעסק. וכשמגיעות פניות הן צריכות לקבל מענה ממוקד. אחרת גדל הסיכוי לאבד לקוח. אם רוצים לעלות שלב, מגדילים את החשיפה של העסק לקהל רחב יותר. כתוצאה מכך, צריך להתחשב בשפות השונות בהם דוברים הלקוחות הפוטנציאליים. בישראל בלבד קיימות כבר 5 שפות עיקריות – עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית וערבית. מענה אנושי רב לשוני הוא פתרון מושלם כדי לעמוד בצורה נאותה בפניות מלקוחות שדוברים שפות שונות.

חושבים בגדול – שיווק בעולם

העולם של ימינו מאפשר לעסקים לשווק את עצמם גם מחוץ לישראל ולתת שירותים שונים בכל העולם. כשעסק מתרחב לפעילות כלל עולמית, מגוון השפות שדורשות מענה גדל בהתאם. עסק מקומי לא יכול להחזיק מערך של מוקדנים בכל השפות האפשריות בהן הוא נותן שירות. שירות מענה טלפוני רב לשוני נועד בדיוק לשם כך. מערך שלם של מוקדנים דוברי שפות שונות יכולים לעשות בשבילך את העבודה ולתת את הרושם ללקוחות שלך שהעסק שלך הוא עסק רציני ומתחשב. שיווק כלל עולמי הוא אתגר ענק לכשעצמו. לכן שירות של מענה טלפוני רב לשוני נותן לך שקט שהלקוחות שלך מקבלים את השירות הטוב ביותר, ואתה נשאר מעודכן על הפניות לאורך כל היום, ומכל מקום.

מענה אנושי רב לשוני – תועלות

הפעלת שירות חיצוני למענה ללקוחות הוא סופר הכרחי כשהעסק גדל וכמות הלקוחות עולה. יש לכך תועלות רבות:

•    אין מצב שאין מענה! העסק שלך זמין לפניות בכל שפה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
•    כסף רב נחסך מפני שאין צורך מצידך להחזיק מערך מוקדנים!
•    אנו מתעדים עבורך כל שיחה, מנהלים רישום מסודר של השיחות ומעברים לך בזמן אמת כל פניה, כך שכל שיחה תוכל לקבל את הטיפול הראוי
•    אתה מגדיל את הפוטנציאל להשיג לקוחות חדשים בזכות מענה אנושי רב לשוני לקהל יעד רחב יותר
•    גם אחרי שעות העבודה, או במקביל לשעות העבודה במדינות אחרות בהן העסק שלך נותן שירות, יהיה מי מענה טלפוני רב לשוני לכל פניה
•    תדמית החברה משתפר. אתה נותן ללקוחות שלך תחושה שתמיד יש מי שמקשיב להם וזמין להם.

למה לעבוד דווקא איתנו? צפה בסרטון קצר

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן