מחפש מוקד שירות מקצועי כגיבוי/תגבור למוקד שירות גדול?
לקוחות שמתקשרים למוקדי שירות בארץ כבר רגילים (לצערנו) להמתנה ארוכה. עושה רושם שהם מופתעים לטובה ממענה טלפוני מהיר ויעיל. כדי להעניק ללקוחות את המענה המהיר והטוב ביותר יש צורך בעובדים רבים ומיומנים, משרדים גדולים ותשתיות. לא פעם ההוצאות עבור התשתיות, העובדים והמשרדים גדולות מדי עבור העסקים למרות רצונן הטוב להעניק שירות מהיר ויעיל.
למה לבחור דווקא בנו? צפה עכשיו ברשימת היתרונות שלנו!
יש פתרון קל למוקדי מענה טלפוני למוקדי שירות
כל נציג שירות יסכים שיש שעות יותר עמוסות במוקד ויש שעות פחות עמוסות. ברוב הימים העומס הוא בעיקר בשעות הבוקר ואחר הצהריים, כמו כן בימים מסוימים (ימי מבצעים, ימי חיוב כרטיסי האשראי ועוד) יש עומס במהלך כל היום. מבחינת החברה הגדולה, אין הצדקה כלכלית לגייס עובדים ולבנות מוקד שירות מורחב, עבור שעות העומס בלבד.
לחברה שלנו יש פתרון אידיאלי עבור מוקדי שירות, המאפשר גם להשאיר את גודל המשרדים, מספר העובדים והתשתיות כמו שהם וגם להעניק ללקוחות מענה טלפוני מהיר במשך כל שעות היום. העיקרון הוא פשוט, בשעות העומס ובשעות סגירת המוקד הטלפוני השיחות שלא נענות יועברו באופן אוטומטי אל מוקד מענה טלפוני נוסף (במיקור חוץ), שיספק מענה לא פחות טוב! כך רמת השירות נשמרת והלקוחות מרוצים.
כיצד זה עובד?
נציגים המעניקים שירות של מענה טלפוני למוקדי שירות לא יושבים פיסית במשרדי החברה, אך הם נמצאים שם עבור החברה 24 שעות ביממה כדי לקבל את השיחות שלא מקבלות מענה. אותם נציגים מקבלים מידע על החברה כמו גם תסריט שיחה מפורט ויעיל אותו הם צריכים לנהל עם הלקוחות השונים. הלקוחות לא יודעים (אלא אם ישאלו) שהם הגיעו למוקד החיצוני במקום למשרדי החברה ואין לכך כל השפעה על מהלך השיחה.
את ההודעות השונות והאינפורמציה שהשאיר הלקוח נוכל להעביר אל החברה במגוון דרכים (כל אחד בוחר את הדרך הנוחה לו או את מספר הדרכים הנוחות לו). ניתן לקבל את ההודעות ב SMS, במייל, מספר הודעות באופן מרוכז בפקס או במייל או בדרך אחרת שנוחה לכם. בכל מקרה ניתן להממשק לאתר החברה ושם לקבל עדכונים און ליין, כולל ממשק ניהול פניות.
יתרונות השירות
היתרונות הם רבים. מוקדי שירות שהצטרפו לשירות המענה הטלפוני התפלאו לגלות כמה שיחות הם פספסו עד כה, שיחות שמגיעות בשעות העומס, שיחות שמגיעות בזמן שהמוקד סגור ועוד. אותם מוקדים יכלו פשוט לאבד את אותם הלקוחות, אך לא עוד – כל לקוח מקבל מענה מהיר ויעיל.
מעבר ללקוחות הרבים שמקבלים מענה ושימור הלקוחות באופן כללי, ניתן לחסוך את ההשקעה הרבה בעובדים חדשים, במשרדים ובתשתיות. בעזרת מענה טלפוני למוקדי שירות החברה יכולה לצמוח בשקט ולא לדאוג להוצאות העודפות הללו. החברה יכולה להיות בטוחה שכל לקוח שיתקשר יקבל מענה מהיר ויעיל, ישמח על השירות הטוב ויישאר לקוח מרוצה של החברה.