1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שירות הודעות לעסקים

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
2

שירות הודעות לעסקים

נמאס לכם לפספס שיחות במהלך היום?
רוצים לספק ללקוחות שירות 24/7?
מחפשים שירות הודעות איכותי?

חברת טלקול מפעילה שירות הודעות לעסקים, המספק מענה אנושי אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה!
שירות השארת הודעות עם תסריט שיחה שהותאם במיוחד עבורכם, עם צוות שירות אדיב ומיומן. חוסכים לך זמן וכסף – ומסייעים לשפר את התוצאות העסקיות!

למה לבחור בטלקול?

למה לבחור דווקא בנו?
צפה ברשימת היתרונות

מענה אנושי

ברמה הכי גבוהה שיש לחץ למידע נוסף

הכלי הטוב ביותר שניתן להוסיף לעסק שלכם

על מנת שתהיו בטוחים שכל שיחה בעסק מקבלת מענה הולם, מומלץ לעבוד עם שירות הודעות מקצועי, כגיבוי לפעילות אנשי המשרד (בשעות שהעסק פעיל והן בשעות שהעסק סגור).

רוב הסיכויים שגם אם העסק שלכם מאויש במשך כל היום, קורה שמי שאמור היה לענות לטלפונים, עסוק בדברים אחרים או לא נמצא באותו הרגע במקומו כאשר מצלצל הטלפון.

יותר מזה. גם בשעות בהן מי שאמור לענות לשיחות זמין, לעיתים קרובות קורה שנכנסות מספר שיחות בו זמנית. במקרה הטוב הלקוח נמצא בהמתנה במשך זמן מסוים ואז מועבר להשארת הודעה בתא קולי (מה שהוכח כלא ידידותי ולא יעיל לחלוטין).

במקרה הפחות טוב הלקוח פשוט שומע צליל תפוס ומנסה עד שהוא נענה או עד שהוא פשוט מתייאש ומפסיק לנסות.

האם אתם יודעים כמה שיחות כאלה הולכות לאיבוד ולא נענות בכלל?
האם אתם יודעים כמה מתוך השיחות הגיעו מלקוחות חדשים?
האם לא נמאס לכם לפספס לקוחות פוטנציאליים?

זוית עסקית חדשה על העסק שלכם!

ללא שירות הודעות טלפוני, יהיה לכם קשה להבין מי התקשר במהלך היום ומתי התקשר. שירות קבלת הודעות 24/7 משפר את הזמינות של העסק ומאפשר לתת מענה ליותר ויותר לקוחות בו זמנית.

מעבר לכך, שירות הודעות לעסקים (חכם ומתקדם) מאפשר לכם לטפל בפניות השונות ביעילות גבוהה יותר.

מוקד הודעות מגדיל משמעותית את היכולת שלך לקלוט את כל השיחות בזמן אמת ולקבל את הפניות בצורה מפורטת למייל. שימוש במוקד הודעות  מאפשר לך  לטפל בפניות לפי מידת הדחיפות או לפי מידת החשיבות של הפניה ולא לבזבז זמן יקר בפניות פחות רלוונטיות.

ניהול עומסי פניות לאורך היום

שירות הודעות לעסקים מספק לכם את היכולת לדעת בן רגע מי התקשר ולגבי מה התקשר. קשה להאמין שקיימים היום עסקים וארגונים שלא מכירים את היעילות, התרומה והחשיבות של שירות הודעות טלפוני כשירות משלים בעסק.

שירות השארת הודעות מספק מענה מושלם לבעיות של כוח אדם זמין לשעות בודדות ביום או לתקופות של פעילות חריגה.

מענה אנושי מקצועי 24 שעות ביממה

התפקיד העיקרי של שירות הודעות טלפוני הוא לספק מענה אנושי מהיר ויעיל לשיחות טלפון נכנסות. מסירת אינפורמציה בסיסית לפונים והעברת הפניות בזמן אמת בכל פלטפורמה: אימייל, אסמס, ווטסאפ, מערכת CRM ייעודית ועוד. חברת טלקול עומדת בחזית הטכנולוגית בתחום ומסוגלת להתממשק עם כל מערכת ניהול שאתם עובדים איתה.

כשירות הפועל 24 שעות ביממה, שירות קבלת הודעות נותן לבעל עסק את הביטחון לדעת כי כל פניה נענית בזמן אמת והפונה מקבל יחס אישי המקרב את הפונה להתקשרות עסקית חיובית.

למעשה, אפשר להגדיר כל אדם אשר מתקשר לעסק כלקוח פוטנציאלי, משום שכל שיחה נכנסת יכולה ליצור הזדמנות עסקית ולכן חשוב להתייחס אליה ברצינות הראויה.

שירות הודעות שמגדיל את הפעילות העסקית

שירות הודעות טלפוני (מקצועי ומתקדם) ישפר באופן משמעותי את כמות הפניות לארגון ובכך ישפיע על כל הפעילות בארגון. עסק אשר מבקש לשפר משמעותית את הפעילות העסקית תוך מינימום שינויים ומינימום הוצאות יעשה זאת באמצעות שימוש במוקד הודעות.

חברת טלקול מספקת בהצלחה שירותי מוקד הודעות משנת 2005 ונחשבת למובילה בתחומה.

חיסכון בהוצאות (באחריות)

טלקול מציעה לכל עסק, עמותה או ארגון להתחבר אל השירות הייחודי, ולהפחית באופן משמעותי את ההוצאות הכרוכות בהפעלה של מוקד שירות. ניתן לעשות שימוש בשירות השארת הודעות בהתאם לכמות השיחות הנכנסות לעסק ובהתאם לעומסים נקודתיים. שירות הודעות טלפוני מאפשר לכם לשלם רק עבור זמן שיחות בפועל ולא אגורה אחת יותר.

מוקד הודעות לעסקים מבית טלקול יאפשר לכם לצמצם את כוח האדם בארגון ועדיין לספק לכל פונה מענה הולם. צוות השירות שלנו מורכב ממוקדנים מנוסים ומיומנים שעברו הכשרות ספציפיות לתחום הזה. שירות קבלת הודעות עם מענה אנושי איכות מבטיח שכל שיחה נכנסת תגיע אל יעדה.

בזכות המקצוענות והמיומנות של נציגי השירות שלנו, תוכלו לשפר את הקשר עם הלקוחות באופן מיידי.

להצטרפות לשירות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הצטרפות לשירות
      Call Now Button דילוג לתוכן