1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שירות הודעות לעסק

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

שירות הודעות לעסק

מחפש שירות הודעות לעסקים?
רוצה לחסוך זמן וכסף?
יש לך עסק קיים ואתה רוצה לשדרג אותו?

שירות הודעות לעסקים הוא תחום שלא נולד אתמול. החברה שלנו עוסקת בתחום זה כבר מספר רב של שנים ולכן המקצועיות שלנו והניסיון הרב שלנו אינם מוטלים בספק. כבעל עסק, כאשר אתה בוחר להשתמש בשירות שלנו אתה חוסך לך זמן עבודה ובעיקר כסף. עצם הבחירה בשירות הודעות לעסק שלך משדרגת אותו בכמה רמות. אתה מציב סטנדרט גבוה והלקוחות שלך תמיד יזכו למענה.

שירות הודעות לעסק – איך זה עובד?

אנו יושבים במוקד טלפוני עם הטכנולוגיות המתקדמות והמשוכללות ביותר בשוק. נציגי השירות שלנו עוברים הכשרה לפני הכניסה לתפקיד ונכנסים לעבוד אצלנו רק אחרי שבדקנו את ההתאמה המושלמת שלהם אלינו. אתה יכול לבחור אם לעבוד איתנו במתכונת שירות של עשרים וארבע שעות, וכך נציגינו עונים לכל השיחות שלך ומעדכנים אותך בכל שצריך.

אופציה נוספת של עבודה איתנו היא כאשר אתה סוגר את המשרד בסוף יום העבודה אך לא רוצה לפספס שיחות- תמיד תוכל להעביר אלינו לשאר שעות היום את השיחות הנכנסות שלך ואנו נדאג לעדכן אותך בכל.

האופציה השלישית היא כאשר אתה או מזכירתך נמצאים באמצע שיחה אחרת בעוד שיחות נוספות נכנסות ואינן זוכות למענה מידי  – תמיד תוכל להעביר את השיחות אלינו כעבור מספר צלצולים.

כך שבכל אחת מהאופציות המפורטות פה אתה כבעל עסק יוצר המרוויח העיקרי וכך גם לקוחותייך שלא נשארים בלי מענה ואתה תמיד שם בשבילם. זה מראה על עסק רציני ומשאיר את הלקוחות הנאמנים שלך איתך תמיד.

שירות הודעות 24/7 – מה זה כולל?

יתרונות בשירות הודעות לעסקים

מבחינתנו יש רק יתרונות כאשר אתה בוחר בשירות הודעות לעסק שלך:

•    מענה מיידי ללקוחות שלך
•    זמינות של עשרים וארבע שעות לעסק שלך
•    מענה מקצועי
•    טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת במעקב אחר שיחות הנכנסות לעסק שלך

כך שמבחינת העסק שלך כאשר אתה בוחר בשירות הודעות לעסקים אתה מקבל ערך מוסף לעסק שלך מבחינת הלקוחות שתמיד מרגישים בטוחים ושיש מי שיענה להם בכל שעה ולכל שאלה.

מה כולל שירות הודעות לעסק?

בשירות הודעות לעסק אתה מקבל תמורה מלאה למחיר שאתה משלם. אנו מתחייבים להעביר אליך כל הודעה מלקוח באיזו דרך שתבחר. ישנה אופציה של שיחות טלפון, הודעות כתובות, אי מייל ועוד. כמו כן כל השיחות במוקד שלנו מוקלטות ואתה בתור בעל עסק תוכל לשמוע את השיחות שקיימנו עם לקוחותייך.

אנו בשירות הודעות לעסקים נמצאים איתך בשקיפות מלאה וחשוב לנו לתת לך את השירות הטוב ביותר. נציגינו אף עובדים עם תסריט שניתן להכתיב להם מול לקוחות שתבחר. אנו גם עובדים עם מדינות שונות ומתאימים את שעות העבודה שלנו לשעות העבודה שלהם. נציגינו דוברים שפות שונות על מנת לייצג אותך גם מול מדינות שונות בהתאם לצורכי העסק שלך.

מענה טלפוני לעסקים – זו המומחיות שלנו

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן