1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

מענה טלפוני בזמן חירום ומלחמה

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם

מענה טלפוני בזמן חירום ומלחמה

מעוניין להפעיל מוקד שידע לתת שירות בשעת חירום?
מוקד מקצועי, מנוסה ומיומן?
חברת מענה טלפוני בזמן חירום ומלחמה?

בישראל שגרה יכולה להפוך במהירות לשעת חירום. במצב חירום הלקוחות שלך הופכים רגישים יותר וברגעים כאלו העסק שלך נמדד ביתר שאת. כדי לתת מענה הולם ורגיש ללקוחותיך, הפעלת מוקד שירות בחירום צריכה להיעשות על ידי מומחים מטעמינו. הענק לללקוחותיך את השירות המהיר והטוב ביותר בכל זמן, ובעיקר בשעת מצוקה.

שירות הודעות לעסקים – 24 שעות ביממה
מחירים ומבצעים

הפעלת מוקד שירות בחירום

כשמוכרז בישראל מצב חירום, גופים רבים נאלצים לשנות לחלוטין את שגרתם. מרפאות ובתי חולים עולים לכוננות מלאה, חלק מכוח האדם הכללי נאלץ להתגייס לתמוך בלחימה ואזרחים רבים, שעדיין חיים את היומיום, צריכים לקבל שירות למרות המצב הרגיש. מענה טלפוני בזמן חירום ומלחמה אמור לפעול בדרך הכי אפקטיבית שיש. לא מספיק לענות מהר, אלא חשוב להיות מאד רגישים, להיות אנושיים ואינפורמטיביים ככל שניתן.

מדידת העסק שלך בשעת חירום

בשגרה ההתנהלות היא פשוטה. אין לחץ משמעותי, וגם אם קיים הוא מקבל טיפול מיידי מהעובדים שלך או מהצוות המתפעל. אך מה קורה במצב חירום בו חלק מהצוות שלך נאלץ לתמוך באירועים המתרחשים במדינה? האם תזניח את קהל לקוחותיך? בשעת חירום הלקוחות שלך מצפים לקבל ממך יחס יותר קרוב. ברוב המקרים, כמות הפניות עולה משמעותית מאשר בשגרה עקב הלחץ הנפשי הטבעי שנוצר בקרב הלקוחות. בדיוק במצב הזה העסק שלך נמדד. אם השירות שלך יעיל בזמן כזה, אתה מקבל קרדיט רב בשגרה מלקוחותיך. הפעלת מענה טלפוני בזמן חירום ומלחמה על ידי גורם חיצוני, כמו חברת טלקול, נועד לעזור לך לשמור על תדמית החברה שלך גם בעיתות חירום.

איך גופים גדולים מושפעים ממצב חירום

ישנם גופים שמספקים שירות מענה טלפוני (ושירותים נוספים) לאורך כל ימות השנה מבלי להתחשב בעיתות מלחמה או שגרה. גופים שנותנים שירותי רפואה, חברת חשמל ועוד. מסגרות כאלו פועלות במתכונת אינטנסיבית יותר בשעת חירום מכיוון שהביקוש לשירות עולה בצורה חדה. הקמת מוקד שירות בחירום בעזרת מיקור חוץ עוזר לנהל את הפניות והטלפונים הרבים שמציפים את אותם גופים. כך, למרות שהמצב קיצוני, יתנהל מערך שלם של מענה טלפוני יעיל, מהיר ומסודר לכל פניה. הפניות יקלטו במערכת על ידי המוקדנים שלנו, יתועדו ויועברו לטיפול על פי הצורך, ובהתאם לסדרי עדיפויות.

הכשרת הצוות למתן שירות בחירום ובשגרה

אנו בטלקול מאמינים שהצוות שלנו חייב להיות סופר מקצועי, מבלי להתייחס לחירום או שגרה. אנו מכשירים את העובדים שלנו בהתאם לתחום בו הם עתידים לתת שירות ונותנים להם את כל הכלים הדרושים בכדי שהשירות שניתן יהיה ברמה הגבוהה ביותר. על אחת כמה וכמה, בשעת חירום, הצוות כולו מתגייס לטובת העשייה ויוצר סביבה בטוחה לשמירה על יציבות שירות הלקוחות לעסק שלך. מענה טלפוני בזמן חירום ומלחמה הכרחי בדיוק כמו בשגרה, ואף יותר. אנו מוכנים בכל שלב ובכל מצב להתגייס לטובתך ולטובת העסק שלך, להקים מוקד שירות בחירום ולעזור לעסק שלך להישאר איתן גם במצבים קשים.

מענה טלפוני למוקדי שירות (תגבור) – מידע נוסף

כתוב תגובה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן