מענה אנושי עסקי של חברת טלקול נותן לעסקים יתרונות ויכולות אשר ספק רב אם ניתן לקבל באמצעות פתרונות אחרים. גם פתרונות המבוססים
על גיוס כח אדם וגם פתרונות המבוססים על טנולוגיות כאלה ואחרות לא יכולים להתחרות גם במגוון הרחב של האפשרויות אשר מציע שירות
מענה אנושי ללקוחותיו וגם בעלויות הנמוכות של השירות יחסית לפתרונות אחרים.
להצטרפות אל שירות מענה אנושי עסקי של טלקול יש יתרונות רבים
ראשיתיש לזכור כי שירות מענה אנושי עסקי של טלקול פועל עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ומהווה הצהרה ללקוחות החברה
על החשיבות שאנחנו מעניקים לפניות שלהם.
בנוסף, הפעלת מענה אנושי עסקי מאפשרת לנהל את הלקוחות הפונים אל העסק ולהעביר את פנייתם ישירות אל המחלקה או האדם המתאים.
לקוחות חדשים אל מחלקת המכירות, לקוחות קיימים אל שירות הלקוחות ופניות מספקים יועברו אל הנהלת חשבונות.
אבל הפתרון הכי חשוב אותו מספק מענה אנושי עסקי של חברת טלקול הוא לתחום השיווק והמכירות. מוקד מענה אנושי מאפשר לנו להפיק את המירב ממסעות מפרסום השיווק ומיתוג של העסק. אנחנו נדע על כל פניה מכל לקוח שהתקשר בשעות הפעילות וגם אחרי שעות הפעילות.
הפעלת שירות מענה אנושי עסקי לשיחות הטלפון נכנסות באמצעות טלקול מאפשרת לשכור חבילות שירות אשר מבוססות על זמן השימוש בפועל בלבד. בשיטת תמחור זאת, התשלום הוא רק עבור זמן השירות שניתן ולא עבור זמן המתנה לשיחות או כוננות.
יתרון נוסף להפעלת מוקד טלקול מענה אנושי עסקי הוא שבנוסף למענה מהיר ואדיב, מקבל הלקוח אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר
המשדרגים משמעותית את הנגישות שלו ללקוחות. לדוגמא, ניתן לשלב מענה אנושי עם מענה אוטומטי ובכך יש אפשרות לתת למתקשר לבחור בשירות הדרוש לו על ידי הקשתו כך שכל פנייה מגיעה לנציג שירות שיכול לטפל בפנייה לפי נושא, לתעד את מהלך השיחה במחשב ולאפשר
המשך טיפול מהיר ואפקטיבי.
חברות אשר משתמשות בשירות מענה אנושי נותנות מענה מיידי ללקוחות שלהם ובכך מעניקות לעצמם יתרון בשוק תחרותי.
למה להשקיע משאבים בפתרונות כאשר ניתן להתחבר אל טלקול מיידית ?
לרוב העסקים אין סיבה עסקית לנסות ולמצוא פתרון מקומי לבעיה של עליה חריגה בכמות הפונים בשעות ובימים מסויימים. להעסיק כח אדם שיעבוד רק בשעות שיש לחץ לא כל כך ריאלי מאחר וראשית קשה מאוד לנסות לחזות מתי בדיוק יצוץ לחץ חריג ובלתי אפשרי של שיחות טלפון נכנסות ושנית, גם אם נצליח להעריך את זמני הלחץ, לרוב מדובר בשעה שעתיים ביום כשלאחר מכן רמת הפעילות חוזרת לשגרה. קשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא עובדים שיסכימו להגיע לעבוד לשעה שעתיים ביום.
לכן הפתרון היעיל המהיר והזול ביותר הוא להצטרף אל שירותי המענה האנושי לעסקים של חברת טלקול. השירות נותן מענה מיידי. את השיחות ניתן להעביר רק בזמן אמת ורק כשנחליט. דוגמא: ברגע שמתחיל להיווצר לחץ ועומס של שיחות טלפון במשרד, בלחיצת כפתור אחת מפעילים את השירות מענה אנושי עסקי ובכך שומרים על רמת מענה סביר ללקוחות.
ככל שהמודעות של עסקים בארץ ליתרונות בשימוש בשירות מענה אנושי גדלה, כך גם גוברת במקביל המוטיבציה של חברת טלקול לשפר ולייעל שירותים אלה בעזרת אמצעים שונים:
סדנאות סיוע לנציגי השירות ע”י יועצים מקצועיים ומנוסים העובדים עם הנציגים על דרך ניהול השיחה, הבנת צרכי הלקוח והצעת פיתרונות ככל שניתן.
הקלטת שיחות לצורך בקרה ושיפור השירות.
שירותי תקשורת משלימים כמו שירות פקס למייל, פתיח אישי, מוסיקה בהמתנה וחיווי על שיחות ננטשות.
השוק היום הוא מאוד תחרותי וחשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק. בהנחה שלמתחרים יש כבר שירות מענה אנושי עסקי, אז גם אתם חייבים. על מנת לשמור על איכות השירות, חשוב להקפיד כי לכל פניה יינתן המשקל הראוי. מי שיזניח את מחלקת השירות שלו ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ למשחק.
על מנת לתת פתרון מיידי לכל לקוח מתקשר, אנחנו בטלקול תמיד פה, לרשותך.