1-700-700-414
רחוב סחרוב 19, בניין משרדים C ראשון לציון
כניסת משתמשים

שירותי תקשורת מתקדמים

מחפשים מענה טלפוני לעסקים?
אנו מספקים מענה מהיר, אדיב ומקצועי
מענה טלפוני 24/7 בהתאמה אישית לעסק שלכם
  • בית
  • קטגוריות שירותים
  • שירותי תקשורת מתקדמים

שירות פתיחת שער

שירות מענה אנושי ופתיחת שער שירות מענה אנושי ופתיחת שער מאפשר פתיחת שער למורשים – לפי רשימה מוגדרת מראש, מספר טלפון, מספר רכב או כל פרמטר אחר. השירות מספק חיסכון מיידי בכוח אדם ובנוסף מעניק לארגונים וישובים שליטה טובה יותר על השערים. איך זה עובד? הלקוח מקבל מספר טלפון ייעודי או לחילופין מבצע הפניית שיחות […]
להמשך קריאה

מענה אנושי והפעלת כונן

שירות מענה אנושי והפעלת כונן שירות יעיל וחסכוני המאפשר הפעלת כונן בצורה אוטומטית לאחר קבלת פניה במוקד השירות שלנו. הפעלת הכונן מתבצעת ע”י המערכת באמצעות שיחה יוצאת והקראת הפניה, וזאת במקום שנציג טלקול יתקשר בעצמו אל הכונן שהוגדר. אופן פעולה זה מקצר את השיחה עם הכונן ואת עלות השירות במידה ניכרת. עבור מי מיועד השירות? […]
להמשך קריאה

הוראות הפניית שיחות

הוראות הפניית שיחות הפניית שיחות מטלפונים נייחים (לרבות מרכזיות) הפניית שיחות באין מענה במידה ואין מענה בקו הטלפון שלך במהלך חמישה צלצולים ( 15 שניות) השיחה תועבר לטלקול.לביצוע ההפנייה יש לחייג כוכבית 74 לאחר מכן להקיש את מספר הטלפון אשר הוקצה לך, לחכותלצליל אישור ולנתק. הפניית שיחות בתפוס (ממתינה) במידה וקו הטלפון שלך יהיה תפוס […]
להמשך קריאה

ניהול הודעות CRM

ניהול הודעות CRM המערכת לניהול הודעות של חברת טלקול מענה אנושי לעסקים נועדה לעזור לך בניהול השוטף של ההודעות שלך בטלקול. המערכת יכולה לעבוד על מחשב בודד או ברשת מחשבים כך שבכל תחנת עבודה בארגון ניתן יהיה לצפות ולהגיב להודעות נכנסות בזמן אמת. המערכת מאפשרת הגבלת גישה למשתמש כך שכל משתמש יצפה רק בהודעות המיועדות לו. מנהל הארגון יכול […]
להמשך קריאה

הקלטת שיחות נכנסות

הקלטת שיחות נכנסות השיחות הנכנסות אל מוקד המענה האנושי של טלקול מוקלטות לצורך שיפור ובקרה על השירות, מנהלי המשמרת בטלקול מעבירים משובים לנציגי השירות מידי יום לאחר שמיעת הקלטות וניתוח השיחות. הקלטת השיחות נעשית כחלק מהמאמצים לשפר ולייעל את השירות ככל שניתן. כלקוח החברה אתה יכול להיות רגוע ולדעת בוודאות כי קיימת שקיפות מלאה בתהליך קליטת […]
להמשך קריאה

פתיח וג’ינגל בזמן המתנה

פתיח וג’ינגל בזמן המתנה פתיח, הודעה מוקלטת שמושמעת לפני כל שיחה נכנסת יש לך מסר חשוב שרצוי שכל הלקוחות שפונים אליך ישמעו ? יש לך שירותים חדשים? מוצרים חדשים אתה מוזמן להשתמש במערכת להשמעת פתיח אישי של טלקול. מעתה, שירות המענה הטלפוני שלך, משמיע לכל הלקוחות אשר פונים אליך הודעה מוקלטת לפי בקשתך עוד לפני שענה להם נציג השירות. […]
להמשך קריאה

מערכת לניתוב שיחות

מערכת לניתוב שיחות איך זה עובד? כלקוח שירות מענה לעסקים של חברת טלקול, ניתן למקד את הפניות אליך באמצעות מערכת לניתוב שיחות. כל הפונים אליך ישמעו תקליט עם אפשרות להגיע ישירות לשירות המענה של המחלקה העובד שאליו התקשר. דוגמא: לשירות הלקוחות הקש 1, ללקוחות חדשים 2, למזכירות… או ליוסי הקש 1, לשלומי 2, לנאור…… לאחר ההקשה, נציגת השירות של טלקול […]
להמשך קריאה

העברת פניות חדשות לווטסאפ

העברת פניות חדשות לווטסאפ מקבל פניות רבות לאורך היום? רוצה שכל פניה תגיע לגורם הרלוונטי בחברה? מעוניין לספק ללקוחות מענה מהיר ואפקטיבי? איך זה עובד? 1 – פנייה חדשה התקבלה – שירות מענה טלפוני לעסקים מספק לחברה כיסוי טלפוני 24/7. כלומר המוקדנים שלנו זמינים עבור הלקוחות שלך מתי שתרצה, לקבלת הודעות ועברת מסרים. בכל פעם שמתקבלת פנייה חדשה, […]
להמשך קריאה

פקס למייל

פקס למייל שירות פקס למייל (fax2mail) מסופק כחלק מחבילת השירות של מנויי חברת טלקול מענה טלפוני.השירות מאפשר לכם לקבל פקסים  ישירות למספר הטלפון אשר חיברתםלשירות המענה. הפקסים שיתקבלו יישלחו מיידית לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם .השירות מאפשר לכם ליהנות מנוחות מרבית  בקבלת פקסים  תוך כדי חסכון משמעותי בהוצאות על נייר ודיו לפקס. השירות מסופק חינם למנויי טלקול מענה […]
להמשך קריאה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הצטרפות לשירות
    Call Now Button דילוג לתוכן