מענה טלפוני לעורכי דין

מחפש מענה טלפוני למשרד עורכי דין?

לא סתם נהוג לומר שהרושם הראשוני קובע. ברגע שאנו מגיעים למקום חדש או פונים לחברה חדשה, אנו מצפים לקבל את היחס הטוב ביותר ואת השירות המהיר והיעיל ביותר. אך בכדי שנוכל להעניק את השירות הזה יש צורך בעובדים מיומנים וזמינים והדבר לא תמיד מתאפשר בצורה מלאה ומקצועית (בשל מגוון סיבות).

משרדי עורכי דין רבים מתמודדים מדי יום עם כמות גדולה של פניות, שיש לסנן בצורה מקצועית. יש משרדים שלא עומדים בעומס הרב של הלקוחות, ובפועל מפספסיםלא מעט לקוחות אך ורק בגלל שלא העניקו להם מענה ראשוני איכותי כפי שהיה מצופה.

>> למה לבחור דווקא בנו? צפה עכשיו ברשימת היתרונות

מענה טלפוני לעורכי דין

חסכון בעלויות והענקת שירות ברמה גבוהה יותר


מענה טלפוני לעורכי דין הינה הפתרון האידיאלי עבור משרדי עורכי דין העמוסים בלקוחות. המעבר לעבודה עם מוקד טלפוני חיצוני אינו כרוך בהשקעה כלשהי ואין צורך להכשיר עובדים חדשים. לא צריך להשקיע בתשתיות נוספות (טלפונים, אינטרנט, תוכנות) ולא צריך להגדיל את שטח המשרדים. לקוחות המשרד יהיו מרוצים למדי מהמענה המהיר שיקבלו ולכן גם הרושם הכללי שכל פונה יקבל יהיה הרבה יותר חיובי.

איך זה עובד?

ברגע שמגיעה שיחה למשרדכם והיא אינה מקבלת מענה, באופן אוטומטי השיחה עוברת למענה במוקד טלפוני יעודי המספק מענה טלפוני לעורכי דין. נציגי המוקד עובדים לפי תסריט שיחה מקצועי שנקבע מראש, וזמינים לקבל שיחות 24 שעות ביממה. הנציגים עונים בשם המשרד ומעבירים את הודעת המתקשר אליכם באופן שהכי נוח לכם (אימייל, הודעת SMS, פקס ועוד). המוקד זמין 24 שעות ביממה (גם כשהמשרד סוגר), ולכן לא תתפספס אף שיחה של לקוח חדש או לקוח ותיק המחפשים אתכם.

כאמור, בהתאם לצרכים ולדרישות המשרד נבנה תסריט שיחה יעיל ואפקטיבי. כך שהנציג המקבל את שיחת הלקוח יודע בדיוק איך לענות, מה להגיד, מה לא להגיד ולאן לכוון את השיחה. הרי זו המומחיות שלנו!

קבלת הודעות בדרך שנוחה לך

לכל אחד ישנה הדרך שנוחה לו לקבלת הודעות. לנוחותך, ניתן לבחור בדרך אחת (או במספר דרכים) לקבלת ההודעות שהתקבלו במוקד. ניתן לקבל את ההודעות במייל, בהודעת SMS, ניתן לקבל את ההודעות באופן מרוכז במייל או בפקס, או דרך אתר החברה שם ניתן גם לעקוב אחרי ההודעות אליהן טרם הגבת. בכל מקרה נספק לך מערכת און ליין אליה תוכל להתחבר מכל מכשיר נייד בצורה קלה לתפעול.
 
יתרונות השירות (יש הרבה)

לקוחות רבים שהצטרפו לשירות התפלאו לגלות כמה שיחות הם פספסו עד שהצטרפו לשירות. כלומר ללקוחות רבים נוח יותר להתקשר דווקא בשעות שאינן שעות הפעילות של המשרד. מעבר לכך, הרבה שיחות מתפספסות בד"כ כי קו הטלפון היה תפוס, ארוחת צהרים של העובדים, שעות פתיחת המשרד ועוד. אנחנו סוגרים את החורים הללו באופן הרמטי כך שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי!

הלקוח אינו יודע שהגיע למוקד להשארת הודעות מכיוון שעונים לו בשם החברה אליה התקשר. מבחינת הלקוח הוא הגיע לחברה ורק מצפה לשיחה חוזרת מהם.

חווית הלקוח

לקוחות שפונים אל משרדי עורכי דין לא אוהבים להמתין (מי מאיתנו כן אוהב...). כאשר הם מתקשרים ומקבלים מענה טלפוני מיידי ומקצועי הם מרוצים, וישמחו להשאיר הודעה. גם הלקוחות מרוויחים וגם אתה מרוויח!

>> מענה טלפוני זו המומחיות שלנו! לחץ כאן לפרטים נוספים

 
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
בין לקוחותינו:
דף הבית|חזון החברה|מענה אנושי|מענה טלפוני|ניהול מרפאה וקביעת תורים|דרושים|צור קשר בולסטאר בניית אתרים