מענה טלפוני לרופאים

מחפש שירות מענה אנושי למרפאה?

כאשר מטופלים מתקשרים לרופא הם רוצים לקבל מענה אנושי, מישהו לדבר איתו ולא מענה אוטומטי. אדם שמתקשר לרופא זקוק למענה אנושי מיידי, יותר מכל אדם אחר שמתקשר אל מוקד טלפוני כזה או אחר. לכן, חשוב להעניק מענה שכזה לכל מטופל.

הבעיה היא שלא תמיד המזכירה של הרופא נמצאת במשרד וגם אם כן היא לא תמיד פנויה לתת שירות בטלפון, בשל פעילות משרדית שוטפת. לעיתים מזכירה עסוקה עם מטופלים שהגיעו לרופא ולעיתים היא פשוט באמצע שיחת טלפון עם מטופל אחר שהתקשר לברר דבר מה.

>> מערכת זימון תורים למרפאות - לחץ כאן למידע נוסף


מענה טלפוני לרופאים ומרפאות


הפתרון - מענה טלפוני לרופאים


ניתן כמובן להעסיק מזכיר או מזכירה נוספת שיתנו מענה במקרים אלו, אך הדבר כרוך בהוצאה לא מבוטלת עבור מנהל המרפאה, ובנוסף יש לארגן מגוון פתרונות פיסיים: מקום ישיבה נוסף לאותו עובד (מרפאה גדולה יותר), תשתית לעוד קו טלפון ושכר לאותו עובד.

ישנו פתרון קל וזול בהרבה, שיעניק למטופלים מענה טלפוני מיידי. כיום ניתן להעביר את השיחות שלא נענות (מכל סיבה) אל מוקד טלפוני ייעודי עבור רופאים: כשקו תפוס, כשאין מענה במרפאה או בזמנים בהם המרפאה סגורה). מענה טלפוני לרופאים, ברמה הכי גבוהה שיש.

מה כולל מענה טלפוני לרופאים?

במוקד מענה טלפוני לרופאים מתקבלות מגוון פניות לאורך היום. נציגי המוקד עונים לשיחות בשם המרפאה, ע"פ תסריט שיחה שתוכן מראש (יעיל ואפקטיבי). מבקשים בין השאר את פרטי המטופל, קובעים תורים או מוסרים לו מידע רלוונטי, בהתאם להעדפת מנהל המרפאה. המטופל מקבל שירות מעולה, ויודע שההודעה שלו הגיעה לנציג המרפאה והוא יכול להיות בטוח בכך מכיוון שקיבל מענה אנושי ולא השאיר הודעה במענה אוטומטי.

מכיוון שנציגי השירות מזדהים בשם המרפאה, ברוב המקרים המטופל לא ידע שהגיע אל מוקד להשארת הודעות (אלא אם ישאל) ויהיה מרוצה מכך שקיבל מענה מהיר ויעיל. נציגי המוקד מקבלים הדרכה מסודרת לפני שהם מספקים שירות ללקוחות המפראה, כולל תסריט שיחה שתוכנן בקפידה. כך ניתן לשדרג עוד ועוד את רמת השירות שמקבלים המטופלים.

מערכת זימון תורים

ברוב המקרים, נמליץ למנהל המרפאה לעבוד עם 'מערכת ניהול תורים' מקצועית. מצד אחד, מערכת כזו מאפשרת לנציגי המוקד לקבוע תורים למטופלים (ובכך לחסוך שיחת טלפון נוספת וקצרים בתקשורת). מצד שני, המערכת מאפשרת למנהל המרפאה או המזכירה גישה מלאה און ליין אל לוח יומן התורים המסודר. חיסכון מדהים בזמן, כסף ועלויות שוליות.

כיצד עובד מענה טלפוני לרופאים?

מנהל המרפאה מחליט מראש באילו מקרים ובאילו שעות השיחות שמגיעות למרפאה יועברו אל המוקד הטלפוני. כמו כן, מנהל המרפאה מחליט איזה מידע יימסר למטופל בעת הגעתו למוקד ואיזה מידע יילקח ממנו. נציג השירות יעביר את הודעת המטופל בדרכים שונות, לפי החלטת מנהל המרפאה. ניתן לקבל את ההודעות באופן מרוכז במייל או בפקס, ניתן לקבל את ההודעות אחת-אחת במייל או בהודעת SMS. ישנה דרך נוספת ונוחה במיוחד לעקוב אחרי ההודעות והיא דרך אתר החברה, באתר החברה ניתן גם לסמן ולמחוק את ההודעות שטופלו.

יתרונות המענה הטלפוני לרופאים


היתרון הראשון והחשוב ביותר הוא הגדלת כמות התורים שנקבעים במרפאה. המטופלים מקבלים מענה אנושי מיידי ושירות ברמה גבוהה מאד (ברוב המקרים יענו להם תוך זמן קצר ביותר ללא המתנה). יתרון נוסף הוא החיסכון הרב בעלויות כוח אדם, תשתיות, וגודל המרפאה. כבר הוכח שמרפאות עובדות בצורה הרבה יותר יעילה עם מערכת זימון תורים ממוחשבת, המתופעלת ע"י מוקד מקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובכל נושא.

>> למה טלקול? לחץ כאן לרשימת היתרונות שלנו

>> איך לעבוד עם מוקד זימון תורים בצורה אופטימאלית? לחץ כאן


 
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
בין לקוחותינו:
דף הבית|חזון החברה|מענה אנושי|מענה טלפוני|ניהול מרפאה וקביעת תורים|דרושים|צור קשר בולסטאר בניית אתרים