שירות הודעות - מענה אנושי 24 שעות ביממה
  • נמאס לך לפספס שיחות חשובות במהלך היום?
  • רוצה לספק ללקוחות מענה מקצועי 24 שעות ביממה?
  • מחפש שירות הודעות איכותי? (מענה אנושי)

אנו מפעילים שירות הודעות מקצועי שעובד עבורך 24 שעות ביממה!
מענה קולי מקצועי עם תסריט שיחה שהותאם במיוחד עבורך, עם הצוות הכי אדיב ומיומן שיש.
חוסכים לך זמן וכסף - ומסייעים להגדיל את העסק!


>> מענה אנושי ברמה הכי גבוהה שיש - לחץ כאן למידע נוסף
>> רשימת היתרונות שלנו - לחץ כאן לצפייה

שירות הודעות לעסקים

הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לעסק שלך

על מנת להיות בטוח שכל שיחה בעסק שלך נענית כמו שצריך, תזדקק כנראה לעבוד עם מוקד הודעות מקצועי, כגיבוי לפעילות של אנשי המשרד בשעות שהעסק פעיל וגם בשעות שהעסק סגור.

רוב הסיכויים שגם אם העסק שלך מאויש במשך כל היום, קורה שמי שאמור היה לענות לטלפונים, עסוק בדברים אחרים או לא נמצא באותו הרגע במקומו כאשר מצלצל הטלפון.

יותר מזה. גם בשעות בהן מי שאמור לענות לשיחות זמין , קורה לעיתים קרובות שנכנסות מספר שיחות בו זמנית. במקרה הטוב הלקוח נמצא בהמתנה במשך זמן מסוים ואז מועבר להשארת הודעה בתא קולי (מה שהוכח כלא ידידותי ולא יעיל לחלוטין).

במקרה הפחות טוב הלקוח פשוט שומע צליל תפוס ומנסה עד שהוא נענה או עד שהוא פשוט מתייאש ומפסיק לנסות.

האם אתה יודע כמה שיחות כאלה הולכות לאיבוד ולא נענות בכלל?

האם אתה יודע כמה מתוך השיחות הגיעו מלקוחות חדשים?

האם לא נמאס לך לפספס לקוחות פוטנציאליים?

זוית עסקית חדשה על העסק שלך!

ללא שימוש במוקד הודעות אין לך מושג קלוש מי מתקשר אליך ולגבי מה התקשרו. מוקד הודעות טלפוני משפר את הזמינות שלך ומאפשר לך לתת מענה ליותר ויותר לקוחות בו זמנית.

מעבר לכך, שירות הודעות חכם מאפשר לך לטפל בפניות אליך ביעילות גבוהה יותר.

מוקד הודעות מגדיל משמעותית את היכולת שלך לקלוט את כל השיחות בזמן אמת ולקבל את הפניות בצורה מפורטת למייל. שימוש במוקד הודעות  מאפשר לך  לטפל בפניות לפי מידת הדחיפות או לפי מידת החשיבות של הפניה ולא לבזבז זמן יקר בפניות פחות רלוונטיות.

ניהול עומסי פניות לאורך היום

שירות הודעות און ליין מספק לך את היכולת לדעת בין רגע מי התקשר אליך ולגבי מה התקשרו. קשה להאמין שקיים היום עסק, עמותה או ארגון שלא מכירים את השירות ואת היעילות והחשיבות של מוקד הודעות כשירות משלים בעסק.

מוקד הודעות נותן מענה מושלם לבעיות של כוח אדם זמין לשעות בודדות ביום או לתקופות של פעילות חריגה.

מענה אנושי מקצועי 24 שעות ביממה

התפקיד העיקרי של שירות הודעות טלפוני הוא מענה אנושי מהיר ויעיל לשיחות טלפון נכנסות. מסירת אינפורמציה בסיסית לפונים והעברת הפניות בזמן אמת כהודעות מייל, הודעות סמס או לתוכנת CRM  של הלקוח.

כשירות הפועל 24 שעות ביממה, מוקד הודעות נותן לך את הביטחון לדעת כי כל פניה אליך נענית בזמן אמת והפונה מקבל יחס אישי המקרב את הפונה אליך לעסק.

למעשה, אפשר להגדיר כל אדם אשר מתקשר אליך כלקוח פוטנציאלי, משום שכל שיחה כזו יכולה ליצור הזדמנות עסקית ולכן חשוב להתייחס אליה ברצינות הראויה.

שירות הודעות שמגדיל את הפעילות העסקית

מוקד הודעות מקצועי ישפר באופן משמעותי את כמות הפניות לארגון ובכך ישפיע על כל הפעילות בארגון. עסק אשר מבקש לשפר משמעותית את הפעילות העסקית שלו במינימום שינויים ובמינימום הוצאות יעשה זאת באמצעות שימוש במוקד הודעות.

חברת טלקול מספקת בהצלחה שירותי מוקד הודעות משנת 2005 ונחשבת למובילה בתחומה.

חיסכון בהוצאות (באחריות)

טלקול מציעה לכל עסק, עמותה או ארגון להתחבר אל השירות הייחודי, ולהפחית באופן משמעותי את ההוצאות הכרוכות בהפעלה של מוקד שירות. השירות ניתן בהתאם לכמות של השיחות הנכנסות לעסק. שירות הודעות מקצועי מאפשר לך לשלם רק עבור זמן שיחות בפועל ולא אגורה אחת יותר.

שימוש במוקד של טלקול יאפשר לך לצמצם את כוח האדם בארגון ועדיין לספק לכל פונה מענה הולם. חברת טלקול מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בהפעלת מוקד הודעות  אנושי ואיכותי עבור כל לקוח ועבור כל משימה ובהצלחה גבוהה.

בזכות המקצוענות והמיומנות של נציגי השירות שלנו, תוכל לשפר את הקשר עם הלקוחות שלך באופן מיידי.

>> למה לבחור בנו? לחץ כאן למידע נוסף


למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
בין לקוחותינו:
דף הבית|חזון החברה|מענה אנושי|מענה טלפוני|ניהול מרפאה וקביעת תורים|דרושים|צור קשר בולסטאר בניית אתרים