מענה טלפוני - מידע ויתרונות

מידע על מענה טלפוני של חברת טלקול

שירות מענה טלפוני שלנו מסייע לעסקים לגדול ולצמוח תוך השקעה מינימלית בשכירת משרדים, תשתיות וכוח אדם.
השירות זמין 24/7 ומופעל על ידי העברת שיחות הטלפון לנציגי שירות מיומנים אשר קולטים את השיחה, עונים בשם העסק ומעבירים הודעה
מפורטת מהמתקשר. אצלנו תמיד זמין. אנחנו תמיד נמצאים פה בשבילך כאשר אתה זקוק לנו. התאמנו את השירות לכל תקציב כך שניתן
לבחור מספר מסלולי שירות.

 

כיצד השירות מענה עסקי שלנו יתרום לצרכים העסקיים שלך.

שירותי מוקד ההודעות שלנו מועילים לעסקים שלך. אנחנו יכולים לעזור לך להרחיב את העסק מבלי להכנס להוצאות אסטרונומיות של גיוס
כח אדם והשמה. עם מענה טלפוני עלויות כח האדם ישארו נמוכות. גם ההוצאות על תשתיות וציוד תקשורת יישארו נמוכות
כאשר אתה משתמש בנו. אין צורך להתקין שום ציוד חדש או לשכור שטח משרדים נוסף. השירות שלנו, פועל על בסיס של העברת השיחות
אלינו בכל שעה משעות היום ובכל יום בשבוע. כאשר אתם לא רוצים או לא יכולים לענות לשיחות הטלפון, פשוט תעבירו את השיחות אלינו.
על מנת להעביר את השיחות אלינו, אנחנו נספק לך מספר טלפון בלעדי. אתה יכול גם לפרסם את מספר הטלפון אשר קיבלת. אנחנו נסייע לך
לספק ללקוחות שלך חוויית שירות בכל שעה משעות היום.

היתרון של חברת טלקול הוא בשירות מענה טלפוני של נציג שירות מיומן בזמן אמת. לא מערכות לניתוב שיחות ולא תא קולי יענו ללקוחות שלך.
משמעות הדבר היא שיש לך כוח אדם רזרבי הנמצא במוקד השירות שלנו ושעובד בשבילך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
תפקידו של נציג השירות שלך הוא לענות ולהגיב לכל שיחת טלפון בזמן אמת. אדם אמיתי תמיד יענה לטלפון ביום או בלילה
(אם יש צורך, ניתן גם להגדיר שבשעות מסויימות או בשבתות ובחגים יענה תקליט).

כאשר נציג השירות שלנו מקבל שיחה מהלקוח שלך, הוא יודע בדיוק איך לענות לשיחה, איזה פרטים למסור ואיזה פרטים לבקש מהמתקשר.
הפרטים האלה מופיעים לנציג השירות על צג המחשב בזמן שהוא עונה לשיחה.

כדי להתאים בצורה הטובה ביותר את השירות לצרכים של העסק שלך, אנחנו נשב איתך ונבנה ביחד תסריטי שיחה.
השירות מענה טלפוני שלנו יותאם אישית לצרכים שלך ויהווה המשך טבעי לפעילות העסקית שלך. את תסריטי השיחה שלך אתה יכול לשנות
בכל זמן בהתאם להתפתחויות השוטפות בעסק. אנחנו כאן גם אם צריך לתאם פגישות או לנהל יומן תורים עבורך.

 

דרכי קבלת ההודעות בטלקול מגוונות

 

  • אם אתה רוצה את ההודעוות שלך מיידית לאחר סיום השיחה עם הלקוח, תקבל כל הודעה
    כהודעת אי מייל בזמן אמת אל תיבת האי מייל שלך במחשב ובטלפון הנייד.

  • אם יותר נוח לך לקבל את ההודעה כהודעת SMS פשוט בחר באפשרות הזאת.

  • ניתן לקבל את ההודעות מרוכזות במייל אחד או בפקס. אחת ליום או כל פרק זמן שתקבע.

  • באתר האינטרנט של טלקול אתה יכול לצפות בהודעות שלך ולסמן את ההודעות שטיפלת בהם.

  • יש לנו בשבילך גם תוכנת CRM לניהול ההודעות שלך. התוכנה מאפשרת לכל העובדים
    בעסק שלך להשתמש בתוכנה במקביל.
    שימוש בתוכנה מאפשר לסמן את ההודעה כהודעה
    אשר טופלה, לרשום הערות ולהעביר הודעה לטיפול של עובד אחר בעסק.

  

להתאמה מושלמת לצרכיך, אתה יכול לקבל את ההודעות שלך במספר דרכים במקביל.

מידע נוסף על מענה טלפוני של טלקול

אם אתה מחפש מידע נוסף על שירות מענה אנושי שאנו מספקים, אנא היכנס אל הקישורים הבאים:

מאמרים על מענה אנושי.

שירותי תקשורת מתקדמים.

קביעת תורים וניהול מרפאת.

למה טלקול.

 

נשמח גם אם תיצור איתנו קשר טלפוני או במייל.

 

למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
בין לקוחותינו:
דף הבית|חזון החברה|מענה אנושי|מענה טלפוני|ניהול מרפאה וקביעת תורים|דרושים|צור קשר בולסטאר בניית אתרים